ZNU Institutional Repository

Формування ціннісного ставлення до фізичної культури у студентів вищої школи

Show simple item record

dc.contributor.author Тимощенко, Ірина Володимирівна
dc.date.accessioned 2021-01-25T13:24:48Z
dc.date.available 2021-01-25T13:24:48Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.uri https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/4693
dc.description Тимощенко І. В. Формування ціннісного ставлення до фізичної культури у студентів вищої школи : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 011 «Освітні, педагогічні науки» / наук. керівник І. В. Козич. Запоріжжя : ЗНУ, 2020. 100 с. uk
dc.description.abstract UA : Робота викладена на 100 сторінках друкованого тексту, містить 5 таблиць, 2 рисунка. Перелік посилань включає 94 джерела, з них на іноземній мові – 3. Об'єкт дослідження: ціннісне ставлення студентів до фізичної культури. Мета дослідження полягає в теоретико-емпіричному вивченні змісту та особливостей ціннісного ставлення до фізичної культури у студентів вищої школи. Предмет дослідження: процес формування ціннісного ставлення до фізичної культури у студентів вищої школи. В роботі узагальнено теоретичні засади формування ціннісного ставлення студентів вищої школи до фізичної культури; визначено стан сформованості ціннісного ставлення до фізичної культури у студентів вищої школи; розроблено зміст курсу «формування ціннісного ставлення до фізичної культури». Наукова новизна: уточнено сутність поняття «сформованість ціннісного ставлення до фізичної культури» як складного інтегративного особистісного утворення, яке охоплює системні знання про цінності фізичної культури, їх позитивне прийняття і мотивацію до практичного застосування, уміння самостійно реалізовувати такі цінності у власній життєдіяльності; розроблено зміст курсу «Формування ціннісного ставлення до фізичної культури». uk
dc.description.abstract EN : The work is presented on 100 pages of printed text, contains 5 tables, 2 figures. The list of references includes 94 sources, 3 of them in foreign language. The object of the study: students' value attitude to physical culture. The purpose of the study is to theoretically and empirically study the content and features of the value attitude to physical culture in high school students. Subject of research: the process of forming a value attitude to physical culture in high school students. The paper summarizes the theoretical foundations of the formation of the value attitude of high school students to physical culture; the state of formation of the value attitude to physical culture at students of higher school is defined; the content of the course "formation of a value attitude to physical culture" was developed. Scientific novelty: the essence of the concept "formation of values to physical culture" as a complex integrative personality formation, which includes systematic knowledge of the values of physical culture, their positive acceptance and motivation for practical application, the ability to implement such values in their own lives; the content of the course "Formation of a value attitude to physical culture" is developed. uk
dc.language.iso uk uk
dc.subject цінності uk
dc.subject ставлення uk
dc.subject ціннісне ставлення uk
dc.subject фізична культура uk
dc.subject студентський вік uk
dc.subject сформованість ціннісного ставлення до фізичної культури uk
dc.subject values uk
dc.subject attitude uk
dc.subject value attitude uk
dc.subject physical education uk
dc.subject student age uk
dc.subject formation of a value attitude to physical culture uk
dc.title Формування ціннісного ставлення до фізичної культури у студентів вищої школи uk
dc.type Магістерська робота uk


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics