dc.contributor.author |
Ткачова, Тетяна Валеріївна |
|
dc.date.accessioned |
2021-01-25T19:35:48Z |
|
dc.date.available |
2021-01-25T19:35:48Z |
|
dc.date.issued |
2020 |
|
dc.identifier.uri |
https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/4711 |
|
dc.description |
Ткачова Т. В. Підготовка майбутніх учителів до розв’язання конфліктів у закладах загальної середньої освіти : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 011 «Освітні, педагогічні науки» / наук. керівник І. В. Козич. Запоріжжя : ЗНУ, 2020. 97 с. |
uk |
dc.description.abstract |
UA : Робота викладена на 97 сторінках друкованого тексту, містить 1 таблицю, 3 рисунка. Перелік посилань включає 92 джерела. Об’єкт дослідження: професійна підготовка майбутніх учителів. Предмет дослідження: педагогічні умови підготовки майбутніх учителів до розв’язання конфліктів у закладах загальної середньої освіти. Мета дослідження: виокремити та теоретично обґрунтувати педагогічні умови підготовки майбутніх учителів до розв’язання конфліктів у закладах загальної середньої освіти. В роботі на підставі аналізу філософської, соціологічної та психолого-педагогічної літератури визначено теоретичні засади підготовки майбутніх учителів до розв’язання конфліктів у закладах загальної середньої освіти; виявлено й теоретично обґрунтовано педагогічні умови підготовки майбутніх учителів до розв’язання конфліктів у закладах загальної середньої освіти; визначено критерії, їх показники та схарактеризовано рівні готовності майбутніх учителів до розв’язання конфліктів у закладах загальної середньої освіти; розроблено методику підготовки майбутніх учителів до розв’язання конфліктів у закладах загальної середньої освіти. Наукова новизна: уточнено сутність поняття «готовність майбутніх вчителів до професійної діяльності»; теоретично обґрунтовано педагогічні умови підготовки майбутніх учителів до розв’язання конфліктів у закладах загальної середньої освіти; визначено критерії, їх показники та схарактеризовано рівні готовності майбутніх учителів до розв’язання конфліктів у закладах загальної середньої освіти. |
uk |
dc.description.abstract |
EN : The work is presented on 97 pages of printed text, contains 1 table, 3 figures. The list of references includes 92 sources. The object of the study: professional training of future teachers. Subject of research: pedagogical conditions of preparation of future teachers for conflict resolution in general secondary education institutions. The purpose of the study: to identify and theoretically substantiate the pedagogical conditions for preparing future teachers to resolve conflicts in general secondary education. In the work on the basis of the analysis of philosophical, sociological and psychological-pedagogical literature the theoretical bases of preparation of future teachers for the decision of conflicts in establishments of general secondary education are defined; identified and theoretically substantiated pedagogical conditions for preparing future teachers to resolve conflicts in general secondary education institutions; the criteria, their indicators are defined and the levels of readiness of future teachers to resolve conflicts in general secondary education institutions are characterized; developed a method of preparing future teachers to resolve conflicts in general secondary education. Scientific novelty: the essence of the concept "readiness of future teachers for professional activity" is specified; theoretically substantiated pedagogical conditions of preparation of future teachers for conflict resolution in general secondary education institutions; the criteria, their indicators are defined and the levels of readiness of future teachers to resolve conflicts in general secondary education institutions are characterized. |
uk |
dc.language.iso |
uk |
uk |
dc.subject |
готовність |
uk |
dc.subject |
готовність до діяльності |
uk |
dc.subject |
професійна готовність |
uk |
dc.subject |
професійна підготовка |
uk |
dc.subject |
готовність майбутніх вчителів до професійної діяльності |
uk |
dc.subject |
конфлікт |
uk |
dc.subject |
педагогічний конфлікт |
uk |
dc.subject |
розв’язання конфліктів |
uk |
dc.subject |
readiness |
uk |
dc.subject |
readiness for activity |
uk |
dc.subject |
professional readiness |
uk |
dc.subject |
professional training |
uk |
dc.subject |
readiness of future teachers for professional activity |
uk |
dc.subject |
conflict |
uk |
dc.subject |
pedagogical conflict |
uk |
dc.subject |
conflict resolution |
uk |
dc.title |
Підготовка майбутніх учителів до розв’язання конфліктів у закладах загальної середньої освіти |
uk |
dc.type |
Магістерська робота |
uk |