Інституційний репозитарій ЗНУ

Підготовка майбутніх учителів до розв’язання конфліктів у закладах загальної середньої освіти

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Ткачова, Тетяна Валеріївна
dc.date.accessioned 2021-01-25T19:35:48Z
dc.date.available 2021-01-25T19:35:48Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.uri https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/4711
dc.description Ткачова Т. В. Підготовка майбутніх учителів до розв’язання конфліктів у закладах загальної середньої освіти : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 011 «Освітні, педагогічні науки» / наук. керівник І. В. Козич. Запоріжжя : ЗНУ, 2020. 97 с. uk
dc.description.abstract UA : Робота викладена на 97 сторінках друкованого тексту, містить 1 таблицю, 3 рисунка. Перелік посилань включає 92 джерела. Об’єкт дослідження: професійна підготовка майбутніх учителів. Предмет дослідження: педагогічні умови підготовки майбутніх учителів до розв’язання конфліктів у закладах загальної середньої освіти. Мета дослідження: виокремити та теоретично обґрунтувати педагогічні умови підготовки майбутніх учителів до розв’язання конфліктів у закладах загальної середньої освіти. В роботі на підставі аналізу філософської, соціологічної та психолого-педагогічної літератури визначено теоретичні засади підготовки майбутніх учителів до розв’язання конфліктів у закладах загальної середньої освіти; виявлено й теоретично обґрунтовано педагогічні умови підготовки майбутніх учителів до розв’язання конфліктів у закладах загальної середньої освіти; визначено критерії, їх показники та схарактеризовано рівні готовності майбутніх учителів до розв’язання конфліктів у закладах загальної середньої освіти; розроблено методику підготовки майбутніх учителів до розв’язання конфліктів у закладах загальної середньої освіти. Наукова новизна: уточнено сутність поняття «готовність майбутніх вчителів до професійної діяльності»; теоретично обґрунтовано педагогічні умови підготовки майбутніх учителів до розв’язання конфліктів у закладах загальної середньої освіти; визначено критерії, їх показники та схарактеризовано рівні готовності майбутніх учителів до розв’язання конфліктів у закладах загальної середньої освіти. uk
dc.description.abstract EN : The work is presented on 97 pages of printed text, contains 1 table, 3 figures. The list of references includes 92 sources. The object of the study: professional training of future teachers. Subject of research: pedagogical conditions of preparation of future teachers for conflict resolution in general secondary education institutions. The purpose of the study: to identify and theoretically substantiate the pedagogical conditions for preparing future teachers to resolve conflicts in general secondary education. In the work on the basis of the analysis of philosophical, sociological and psychological-pedagogical literature the theoretical bases of preparation of future teachers for the decision of conflicts in establishments of general secondary education are defined; identified and theoretically substantiated pedagogical conditions for preparing future teachers to resolve conflicts in general secondary education institutions; the criteria, their indicators are defined and the levels of readiness of future teachers to resolve conflicts in general secondary education institutions are characterized; developed a method of preparing future teachers to resolve conflicts in general secondary education. Scientific novelty: the essence of the concept "readiness of future teachers for professional activity" is specified; theoretically substantiated pedagogical conditions of preparation of future teachers for conflict resolution in general secondary education institutions; the criteria, their indicators are defined and the levels of readiness of future teachers to resolve conflicts in general secondary education institutions are characterized. uk
dc.language.iso uk uk
dc.subject готовність uk
dc.subject готовність до діяльності uk
dc.subject професійна готовність uk
dc.subject професійна підготовка uk
dc.subject готовність майбутніх вчителів до професійної діяльності uk
dc.subject конфлікт uk
dc.subject педагогічний конфлікт uk
dc.subject розв’язання конфліктів uk
dc.subject readiness uk
dc.subject readiness for activity uk
dc.subject professional readiness uk
dc.subject professional training uk
dc.subject readiness of future teachers for professional activity uk
dc.subject conflict uk
dc.subject pedagogical conflict uk
dc.subject conflict resolution uk
dc.title Підготовка майбутніх учителів до розв’язання конфліктів у закладах загальної середньої освіти uk
dc.type Магістерська робота uk


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу