Інституційний репозитарій ЗНУ

Науково-теоретичні засади дослідження професійної компетентності сучасного педагога вищої школи

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Чаговець, Ангеліна Олександрівна
dc.date.accessioned 2021-01-25T19:39:20Z
dc.date.available 2021-01-25T19:39:20Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.uri https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/4712
dc.description Чаговець А. О. Науково-теоретичні засади дослідження професійної компетентності сучасного педагога вищої школи : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 011 «Освітні, педагогічні науки» / наук. керівник О. І. Гура. Запоріжжя : ЗНУ, 2020. 98 с. uk
dc.description.abstract UA : Робота викладена на 98 сторінках друкованого тексту, містить 1 рисунок. Перелік посилань включає 79 джерел, з них на іноземній мові – 1. Об’єкт дослідження: сутність та зміст професійної компетентності педагога вищої школи. Мета дослідження: дослідити професійну компетентність сучасного педагога вищої школи. Предмет дослідження: наукові, теоретичні, нормативні, емпіричні засади, які визначають, або на яких має базуватись визначення сутність та зміст професійної компетентності сучасного педагога вищої школи. В роботі вивчено основні вимоги до викладача вищого навчального закладу в контексті історичного розвитку; розкрито особливості професійної діяльності та професійного розвитку у сучасному закладі вищої освіти; здійснено аналіз наукового розуміння сутності професійної компетентності у педагога вищої школи; визначено та охарактеризовано зміст та структуру професійної компетентності сучасного педагога вищої школи; провелено емпіричне дослідження рівня професійної компетентності сучасного педагога вищого навчального закладу. Практичне значення роботи полягає у подальшому підвищенні ефективності управління формуванням професійної компетентності педагога вищої школи. uk
dc.description.abstract EN : The work is presented on 98 pages of printed text, contains 1 figure. The list of references includes 79 sources, 1 of them in foreign language. The object of the study: the essence and content of professional competence of a high school teacher. The purpose of the study: to explore the professional competence of a modern high school teacher. Subject of research: scientific, theoretical, normative, empirical principles that determine or on which the definition of the essence and content of professional competence of a modern high school teacher should be based. The paper examines the basic requirements for a teacher of higher education in the context of historical development; features of professional activity and professional development in a modern institution of higher education are revealed; the analysis of scientific understanding of essence of professional competence at the teacher of higher school is carried out; the content and structure of professional competence of a modern higher school teacher are defined and characterized; an empirical study of the level of professional competence of a modern teacher of higher education was conducted. The practical significance of the work is to further increase the effectiveness of management of the formation of professional competence of higher education teachers. uk
dc.language.iso uk uk
dc.subject професійна діяльність педагога uk
dc.subject професійна компетентність uk
dc.subject педагог вищої школи uk
dc.subject вища школа uk
dc.subject professional activity of the teacher uk
dc.subject professional competence uk
dc.subject high school teacher uk
dc.subject high school uk
dc.title Науково-теоретичні засади дослідження професійної компетентності сучасного педагога вищої школи uk
dc.type Магістерська робота uk


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу