UA : Робота виклади на 92 сторінока, 2 таблиці, 12 рисунків. Перелік посилання включає 109 джерело. Об’єкт дослідження – задоволеність працею працівника організації як соціально-економічне явище. Центральне місце тут займає питання, наскільки людина задоволена своєю працею, від чого ця радість залежить, які її передумови закладені в самій природі людини і в якій мірі вона залежить від соціальних умов в цілому і від організації праці і стилю керівництва зокрема. Актуальність проблеми пов'язана також з розгортанням науково-технічної революції. Питання задоволеності робочих своєю працею привернули увагу вже в 30-х роках XX століття. І хоча за минулі півстоліття опубліковано достатню кількість статей з різних її аспектів, тим не менш ця проблема і досі далека від свого теоретичного осмислення і тим більше практичного вирішення. Наукова новизна отриманих результатів пов’язана з виявленням основних факторів, що впливають на задоволеність працівниками від роботи, та завдяки суб’єктивному відчуттю щастя, що дає можливість коригувати методологію та практику процесу управління в різних організаційних структурах.
EN : The work is presented on 92 pages, 2 tables, 12 figures. The list of references includes 109 sources. The object of the study - job satisfaction of the organization as a socio-economic phenomenon. Central to this is the question of how satisfied a person is with his work, what this joy depends on, what its preconditions are inherent in human nature and to what extent it depends on social conditions in general and on the organization of work and leadership style in particular. The urgency of the problem is also associated with the deployment of the scientific and technological revolution. Issues of workers' satisfaction with their work attracted attention in the 30s of XX century. And although over the past half century, a sufficient number of articles have been published on its various aspects, nevertheless, this problem is still far from its theoretical understanding and even more so the practical solution. The scientific novelty of the obtained results is related to the identification of the main factors influencing employee satisfaction with work, and due to the subjective feeling of happiness, which makes it possible to adjust the methodology and practice of the management process in various organizational structures.