Інституційний репозитарій ЗНУ

Соцiально-психологiчнi чинники впливу на формування девiантної поведiнки старшокласникiв

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Парнюк, Юлія Леонідівна
dc.date.accessioned 2021-01-27T09:40:15Z
dc.date.available 2021-01-27T09:40:15Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.uri https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/4764
dc.description Парнюк Ю. Л. Соцiально-психологiчнi чинники впливу на формування девiантної поведiнки старшокласникiв : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 053 «Психологія» / наук. керівник Ю. А. Паскевська. Запоріжжя : ЗНУ, 2020. 83 с. uk
dc.description.abstract UA : Робота виклади на 83 сторінок, 1 таблиця, 14 рисунків. Перелік посилання включає 70 джерел. Об’єкт дослідження – формування девіантноїї поведінки старшокласників. В умовах радикальних змін, що охоплюють всі аспекти життя суспільства, поряд з позитивними перетвореннями, стимулюючими вдосконалення багатьох сфер діяльності людини, посилюється і ряд негативних тенденцій: соціально-економічна нестабільність, безробіття, падіння рівня життя багатьох людей, соціальна та психологічна дезорієнтація і дезадаптація, різке зниження затребуваності загальнолюдських моральних і духовних цінностей, складна кримінальна обстановка, ослаблення діяльності соціальних інститутів. Сформована соціокультурна ситуація зумовлює зростання таких несприятливих явищ, як алкоголізм і наркоманія, моральна деградація, омолодження злочинності тощо. При цьому найбільш чутливим до соціальних і психологічних катаклізмів виявляється саме підлітковий вік. Саме в цьому віці спостерігається різке зростання таких поведінкових характеристик, як агресивність, недисциплінованість, конфліктність, невміння володіти собою, в яких нерідко криються витоки підліткових правопорушень та злочинності. Проблеми девіантної поведінки старшокласників зумовлені своєрідністю сучасного етапу розвитку всього українського суспільства і характеризуються кардинальними змінами у всіх сферах людської діяльності. Динамізм соціальних процесів, виникнення і зміна кризових ситуацій, загострення протиріч і конфліктів - все це визначає інтерес науки і практики до питань соціальних відхилень і девіантної поведінки. Особливе значення при цьому приділяється дослідженню негативних відхилень у поведінці старшокласників. Наукова значимість дослідження: більш повне розкриття поняття «девіантної поведінки старшокласників» і його змісту; розробка програми корекції девіантної поведінки старшокласників засобами арт-терапії. uk
dc.description.abstract EN : The work is presented on 83 pages, 1 table, 14 figures. The list of references includes 70 sources. The object of research is the formation of deviant behavior of high school students. In the context of radical changes, covering all aspects of society, along with positive changes that stimulate the improvement of many areas of human activity, a number of negative trends are intensifying: socio-economic instability, unemployment, falling living standards of many people, social and psychological disorientation and maladaptation. a sharp decline in the demand for universal moral and spiritual values, a difficult criminal situation, the weakening of social institutions. The current socio-cultural situation causes the growth of such adverse phenomena as alcoholism and drug addiction, moral degradation, rejuvenation of crime and more. At the same time, adolescence is the most sensitive to social and psychological cataclysms. It is at this age that there is a sharp increase in such behavioral characteristics as aggression, indiscipline, conflict, inability to control themselves, which often hide the origins of juvenile delinquency and crime. The problems of deviant behavior of high school students are due to the uniqueness of the current stage of development of Ukrainian society and are characterized by radical changes in all spheres of human activity. The dynamism of social processes, the emergence and change of crisis situations, the exacerbation of contradictions and conflicts - all this determines the interest of science and practice in matters of social deviations and deviant behavior. Particular importance is attached to the study of negative deviations in the behavior of high school students. Scientific significance of the study: a fuller disclosure of the concept of "deviant behavior of high school students" and its content; development of a program for the correction of deviant behavior of high school students by means of art therapy. uk
dc.language.iso uk uk
dc.subject девіантна поведінка uk
dc.subject адиктивна поведінка uk
dc.subject корекція девіантної поведінки uk
dc.subject арт-терапія uk
dc.subject арт-терапевтичний процес uk
dc.subject deviant behavior uk
dc.subject addictive behavior uk
dc.subject correction of deviant behavior uk
dc.subject art therapy uk
dc.subject art therapeutic process uk
dc.title Соцiально-психологiчнi чинники впливу на формування девiантної поведiнки старшокласникiв uk
dc.type Магістерська робота uk


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу