Інституційний репозитарій ЗНУ

Вплив принципів Вальдорфської педагогіки на розвиток дітей з синдромом дефіциту уваги та гіперактивністю

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Теліна, Оксана Володимирівна
dc.date.accessioned 2021-01-28T07:37:04Z
dc.date.available 2021-01-28T07:37:04Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.uri https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/4789
dc.description Теліна О. В. Вплив принципів Вальдорфської педагогіки на розвиток дітей з синдромом дефіциту уваги та гіперактивністю : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 053 «Психологія» / наук. керівник Ю. В. Железнякова. Запоріжжя : ЗНУ, 2020. 74 с. uk
dc.description.abstract UA : Робота виклади на 74 сторінок, 10 таблиць. Перелік посилання включає 82 джерело. Об’єкт дослідження – синдром дефіциту уваги та гіперактивності, як психічний феномен. В умовах реформування національної системи освіти в Україні винятково важливого значення набуває застосування інноваційних педагогічних технологій у навчально-виховному процесі для дітей з особливими потребами, перетворення навчальних закладів на зразок демократичного правового простору та позитивного мікроклімату. Важливість вирішення цього завдання в наш час зумовлюється тенденцією до зростання кількості дітей, у яких офіційно діагностовано різного роду порушення розвитку і відхилення поведінки, зокрема і синдром дефіциту уваги та гіперактивністю. Проблема допомоги дітям із синдромом дефіциту уваги та гіперактивності набирає дедалі більшої актуальності як найбільш розповсюджена причина порушень поведінки у дітей дошкільного віку, що призводить до ускладнення в навчанні у дітей шкільного віку. Все це і спонукає науковців до ґрунтовного аналізу проблеми залучення таких дітей у загальноосвітній простір шляхом надання педагогічної підтримки, особливо з використанням нетрадиційних методів, до яких відноситься вальдорфська педагогіка. Наукова новизна: вперше: виявлено вплив принципів вальдорфської педагогіки на розвиток дітей з синдромом дефіциту уваги; удосконалено: зміст корекційно-розвиткової програми для дітей з синдромом дефіциту уваги та гіперактивністю з використанням принципів вальдорфської педагогіки; дістали подальшого розвитку: наукові уявлення про особливості розвитку дітей з синдромом дефіциту уваги та гіперактивності. uk
dc.description.abstract EN : The work is presented on 74 pages, 10 tables. The list of references includes 82 sources. The object of research is attention deficit hyperactivity disorder as a mental phenomenon. In the context of reforming the national education system in Ukraine, the use of innovative pedagogical technologies in the educational process for children with special needs, the transformation of educational institutions such as a democratic legal space and a positive microclimate is extremely important. The importance of solving this problem nowadays is due to the tendency to increase the number of children who are officially diagnosed with various developmental disorders and behavioral disorders, including attention deficit hyperactivity disorder. The problem of helping children with attention deficit hyperactivity disorder is becoming increasingly important as the most common cause of behavioral disorders in preschool children, which leads to difficulties in learning in school-age children. All this encourages scientists to thoroughly analyze the problem of involving such children in the general educational space by providing pedagogical support, especially with the use of non-traditional methods, which include Waldorf pedagogy. Scientific novelty: for the first time: the influence of the principles of Waldorf pedagogy on the development of children with attention deficit syndrome was revealed; improved: the content of the correctional and developmental program for children with attention deficit hyperactivity disorder using the principles of Waldorf pedagogy; received further development: scientific ideas about the peculiarities of the development of children with attention deficit hyperactivity disorder. uk
dc.language.iso uk uk
dc.subject синдром дефіциту уваги та гіперактивності uk
dc.subject розвиток дітей з синдромом дефіциту уваги та гіперактивністю uk
dc.subject вальдорфська педагогіка uk
dc.subject принципи uk
dc.subject attention deficit hyperactivity disorder uk
dc.subject development of children with attention deficit hyperactivity disorder uk
dc.subject waldorf pedagogy uk
dc.subject principles uk
dc.title Вплив принципів Вальдорфської педагогіки на розвиток дітей з синдромом дефіциту уваги та гіперактивністю uk
dc.type Магістерська робота uk


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу