Інституційний репозитарій ЗНУ

Удосконалення рекламної діяльності в організації в умовах конкуренції

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Гавриленко, Вадим Дмитрович
dc.date.accessioned 2021-01-29T09:37:33Z
dc.date.available 2021-01-29T09:37:33Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.uri https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/4816
dc.description Гавриленко В. Д. Удосконалення рекламної діяльності в організації в умовах конкуренції : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 073 "Менеджмент" / наук. керівник Н. П. Капітаненко. Запоріжжя : ЗНУ, 2020. 140 с. uk
dc.description.abstract UA : В роботі розкрито теоретичні аспекти рекламної діяльності та їх особливості, діагностовано проблеми в рекламній діяльності ТОВ «ЗЦТО» та тенденції їх зміни; здійснено SWOT-аналіз ефективності рекламної діяльності ТОВ «ЗЦТО», визначено зовнішні чинники впливу та організаційні заходи покращення рекламної діяльності; розроблено напрямки удосконалення рекламної діяльності ТОВ «ЗЦТО»; сформовано модель управління обсягами інвестицій в рекламну діяльність з метою забезпечення стійкого розвитку ТОВ «ЗЦТО». uk
dc.description.abstract EN : The theoretical aspects of advertising activity and their features are revealed in the qualification work of the master, problems in advertising activity of «ZTSTO» LLC and tendencies of their change are diagnosed; SWOT-analysis of the effectiveness of advertising activities of «ZTSTO» LLC was carried out, external factors of influence and organizational measures to improve the advertising activities were determined; directions of improvement of advertising activity of «ZTSTO» LLC are developed; the model of management of volumes of investments in advertising activity for the purpose of maintenance of steady development of «ZTSTO» LLC. uk
dc.language.iso uk uk
dc.subject рекламна діяльність uk
dc.subject маркетинг uk
dc.subject конкуренти uk
dc.subject цільова аудиторія uk
dc.subject засоби комунікації uk
dc.subject advertising uk
dc.subject market uk
dc.subject target audience uk
dc.subject competitors uk
dc.subject means of communication uk
dc.title Удосконалення рекламної діяльності в організації в умовах конкуренції uk
dc.type Магістерська робота uk


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу