Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Попова, Олена Володимирівна | |
dc.date.accessioned | 2021-01-29T18:07:17Z | |
dc.date.available | 2021-01-29T18:07:17Z | |
dc.date.issued | 2020 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/4878 | |
dc.description | Попова О. В. Соціально-педагогічні умови профілактики конфліктних ситуацій у студентському колективі : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 231 "Соціальна робота: соціальна педагогіка" / наук. керівник М. О. Гладиш. Запоріжжя : ЗНУ, 2020. 85 с. | uk |
dc.description.abstract | UA : Кваліфікаційна робота: 85 с., 6 рисунків, 88 джерел, 1 додаток. Об’єкт дослідження: конфліктні ситуації як соціально-педагогічний феномен. Предмет дослідження: соціально-педагогічні умови профілактики конфліктних ситуацій у студентському колективі. Мета дослідження: визначити соціально-педагогічні умови профілактики конфліктних ситуацій у студентському колективі. Гіпотеза дослідження полягає в припущенні, що конфліктні ситуації в студентському колективі будуть вирішуватись конструктивно, при умові комплексної профілактичної діяльності, спрямованої на визначення причин їх виникнення. Методи дослідження: теоретичний аналіз наукової літератури; емпіричний: анкетування, інтерв’ю, включене спостереження. Методологічну основу дослідження становлять: теорія розвитку особистості у її взаємодії з оточуючими, особистісно-орієнтований і особистісно-діяльністний підходи до взаємодії особистості в умовах навчально-виховного процесу. Наукова новизна роботи полягає в розробці програми профілактики конфліктних ситуацій у студентському середовищі. | uk |
dc.description.abstract | EN : Qualification work: 85 pages, 6 drawings, 88 sources, 1 appendix. Object of research: conflict situations as a socio-pedagogical phenomenon. Subject of research: socio-pedagogical conditions of conflict prevention in the student body. The purpose of the study: to determine the socio-pedagogical conditions for the prevention of conflict situations in the student body. The hypothesis of the study is the assumption that conflict situations in the student body will be resolved constructively, subject to comprehensive preventive activities aimed at determining the causes of their occurrence. Research methods: theoretical analysis of scientific literature; empirical: questionnaire, interview, observation included. The methodological basis of the study are: the theory of personality development in its interaction with others, personality-oriented and personality-activity approaches to the interaction of personality in the educational process. The scientific novelty of the work is to develop a program for the prevention of conflict situations in the student environment. | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.subject | конфлікт | uk |
dc.subject | конфліктні ситуації | uk |
dc.subject | сутність конфліктів | uk |
dc.subject | причини конфліктів | uk |
dc.subject | студентський колектив | uk |
dc.subject | профілактика конфліктів | uk |
dc.subject | conflict | uk |
dc.subject | conflict situations | uk |
dc.subject | the essence of conflicts | uk |
dc.subject | causes of conflicts | uk |
dc.subject | student body | uk |
dc.subject | conflict prevention | uk |
dc.title | Соціально-педагогічні умови профілактики конфліктних ситуацій у студентському колективі | uk |
dc.type | Магістерська робота | uk |