ZNU Institutional Repository

Прогнозування рівня підготовки абітурієнтів на основі якісного аналізу результатів зовнішнього незалежного оцінювання з математики

Show simple item record

dc.contributor.author Гузь, Ірина Віталіївна
dc.date.accessioned 2021-01-31T14:35:51Z
dc.date.available 2021-01-31T14:35:51Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.uri https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/4921
dc.description Гузь І. В. Прогнозування рівня підготовки абітурієнтів на основі якісного аналізу результатів зовнішнього незалежного оцінювання з математики : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 111 "Математика" / наук. керівник О. Г. Спиця. Запоріжжя : ЗНУ, 2020. 63 с. uk
dc.description.abstract UA : Кваліфікаційна робота магістра : 63 с., 7 рис., 35 табл., 12 джерел. Об’єкт дослідження – педагогічні тести, теорія обробки результатів тестування, результати зовнішнього незалежного оцінювання з математики. Мета роботи: прогнозування рівня підготовленості абітурієнтів на основі якісного статистичного аналізу результатів зовнішнього незалежного оцінювання. Методи дослідження – аналітичний, синтез–метод, аналітико– синтетичний, практичний, порівняльний. У кваліфікаційній роботі представлено найпростіші та необхідні процедури статистичної обробки результатів зовнішнього незалежного оцінювання знань і методи оцінки якості тесту. Обґрунтовано застосування різних теорії для дослідження якості тестування. На основі викладеного матеріалу наведено приклад аналізу результатів зовнішнього незалежного оцінювання з математики шляхом порівняльної характеристики. Результати роботи можуть бути використанні вчителями загальноосвітніх шкіл та викладачами закладів вищої освіти, а також розробниками тестів з математики для підгтовки до зовнішньошо незалежного оцінювання. uk
dc.description.abstract EN : Master’s Qualification Thesis : 63 pages, 7 figures, 35 tables, 12 references. The object of the study – educational tests, treatment theory the test results, the results of external independent testing in mathematics. The aim of the study: prediction of the level of preparedness of students on the basis of qualitative statistical analysis of the results of external independent evaluation. The methods of the researchare analytical, synthesis method, analytical– synthetic, practical, and comparative. In the qualification paper the theoretical basesof presents the most simple and necessary procedures of statistical processing of the results of External Independent Evaluation of knowledge and methods of evaluation of test quality. Justified the application of different theories to investigate the quality of testing. On the basis of the material an example of the analysis of the results of External Independent testing in mathematics through comparative characteristics. The results can be used by teachers of secondary schools and lecturers of higher education institutions. uk
dc.language.iso uk uk
dc.subject гіпотеза uk
dc.subject моніторінг uk
dc.subject зовнішнє незалежне оцінювання uk
dc.subject статистика uk
dc.subject тести uk
dc.subject hypothesis uk
dc.subject tests uk
dc.subject independent external evaluation uk
dc.subject statistics uk
dc.subject evaluation uk
dc.subject monitoring uk
dc.title Прогнозування рівня підготовки абітурієнтів на основі якісного аналізу результатів зовнішнього незалежного оцінювання з математики uk
dc.type Магістерська робота uk


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics