Інституційний репозитарій ЗНУ

Формування професійно-зорієнтованого спілкування майбутніх вихователів закладів дошкільної освіти засобами англійської мови

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Ковган, Ганна Володимирівна
dc.date.accessioned 2021-01-31T21:05:21Z
dc.date.available 2021-01-31T21:05:21Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.uri https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/4941
dc.description Ковган Г. В. Формування професійно-зорієнтованого спілкування майбутніх вихователів закладів дошкільної освіти засобами англійської мови : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 012 «Дошкільна освіта» / наук. керівник А. Ф. Курінна. Запоріжжя : ЗНУ, 2020. 70 с. uk
dc.description.abstract UA : Робота викладена на 70 сторінках друкованого тексту. Перелік посилань включає 70 джерел. Об’єкт дослідження: професійно-зорієнтована іншомовна підготовка майбутніх вихователів дошкільних навчальних закладів. Предмет дослідження: педагогічні умови формування професійно-зорієнтованого спілкування майбутніх вихователів дошкільних навчальних закладів. Мета дослідження: наукове обґрунтування та експериментальна перевірка педагогічних умов, що забезпечують ефективність формування професійно-зорієнтованого спілкування майбутніх вихователів дошкільних навчальних закладів. В роботі вперше науково виявлено і обгрунтовано педагогічні умови формування професійно-зорієнтованого спілкування майбутніх вихователів дошкільних навчальних закладів, удосконалено зміст навчального матеріалу, зорієнтований на майбутню професію вихователя дітей дошкільного віку; розроблено підсистему вправ щодо формування в майбутніх вихователів професійно-зорієнтованого іншомовного спілкування, створено методичні рекомендації щодо застосування підсистеми вправ у закладах вищої освіти. uk
dc.description.abstract EN : The work is presented on 70 pages of printed text. The list of links includes 70 sources. Object of research: professionally-oriented foreign language training of future educators of preschool educational institutions. Subject of research: pedagogical conditions of formation of professionally-oriented communication of future educators of preschool educational institutions. The purpose of the study: scientific substantiation and experimental verification of pedagogical conditions that ensure the effectiveness of the formation of professionally-oriented communication of future educators of preschool educational institutions. In the work for the first time the pedagogical conditions of formation of professionally-oriented communication of future educators of preschool educational establishments are scientifically revealed and substantiated, the content of educational material focused on the future profession of educator of preschool children is improved; developed a subsystem of exercises for the formation of future educators of professionally-oriented foreign language communication, created guidelines for the use of the subsystem of exercises in higher education institutions. uk
dc.language.iso uk uk
dc.subject професійно-зорієнтоване спілкування uk
dc.subject діалогічне мовлення uk
dc.subject система вправ uk
dc.subject мотивація uk
dc.subject professionally-oriented communication uk
dc.subject dialogic speech uk
dc.subject system of exercises uk
dc.subject motivation uk
dc.title Формування професійно-зорієнтованого спілкування майбутніх вихователів закладів дошкільної освіти засобами англійської мови uk
dc.type Магістерська робота uk


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу