Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Русанова, Єлизавета Валентинівна | |
dc.date.accessioned | 2021-02-01T06:10:37Z | |
dc.date.available | 2021-02-01T06:10:37Z | |
dc.date.issued | 2020 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/4946 | |
dc.description | Русанова Є. В. Соціальна робота з гармонізації відносин між учнями інклюзивного класу : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 231 "Соціальна робота" / наук. керівник І. С. Цапліна. Запоріжжя : ЗНУ, 2020. 87 с. | uk |
dc.description.abstract | UA : Мета дослідження: вивчити шляхи гармонізація відносин між учнями в інклюзивному класі методами соціальної роботи. Об’єкт дослідження: учні інклюзивного класу Предмет дослідження: соціальна робота з гармонізації відносин між учнями в інклюзивному класі. Методи дослідження: аксіологічний, антропологічний, синергетичний, особистісно орієнтований, діяльнісний. Гіпотеза: Для гармонійного зростання дітей з психологічними, психічними, та соматичними патологіями необхідно створити таку інклюзивну соціальну модель, аби учні відчували себе комортно при соціальній взаємодії з оточуючими та мали змогу якісно засвоювати наданий матеріал. Висновки: 1. Здебільшого агресивним дітям притаманно висміювати вади психічного та фізичного розвитку, що для інклюзивних осіб є не тільки психологічно дискомфортним, а також призводить до розладу адаптації, граничних психічних станів, які в подальшому потребують лікування медичного психолога або навіть психіатра. 2. Через обмежену кількість державних коштів, держава не забезпечує дані заклади належним чином. Для дітей з вище описаними вадами бажано виділяти більшу кількість спеціалістів для психологічної та фізичної підтримки учнів, а також обладнати такі заклади спеціальним обладнанням для комфорту при навчанні та перервах інклюзивних дітей. 3. Ми пропонуємо проводити факультативні уроки з яскравими прикладами історії життя інклюзивних дітей для більш доцільного розуміння проблематики інклюзивних дітей. | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.subject | соціальна робота | uk |
dc.subject | гармонізація відносин | uk |
dc.subject | учні | uk |
dc.subject | інклюзивний клас | uk |
dc.title | Соціальна робота з гармонізації відносин між учнями інклюзивного класу | uk |
dc.title.alternative | Social work on harmonizing relationships between students from inclusive class | uk |
dc.type | Магістерська робота | uk |