Інституційний репозитарій ЗНУ

Соціальна робота з гармонізації відносин між учнями інклюзивного класу

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Русанова, Єлизавета Валентинівна
dc.date.accessioned 2021-02-01T06:10:37Z
dc.date.available 2021-02-01T06:10:37Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.uri https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/4946
dc.description Русанова Є. В. Соціальна робота з гармонізації відносин між учнями інклюзивного класу : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 231 "Соціальна робота" / наук. керівник І. С. Цапліна. Запоріжжя : ЗНУ, 2020. 87 с. uk
dc.description.abstract UA : Мета дослідження: вивчити шляхи гармонізація відносин між учнями в інклюзивному класі методами соціальної роботи. Об’єкт дослідження: учні інклюзивного класу Предмет дослідження: соціальна робота з гармонізації відносин між учнями в інклюзивному класі. Методи дослідження: аксіологічний, антропологічний, синергетичний, особистісно орієнтований, діяльнісний. Гіпотеза: Для гармонійного зростання дітей з психологічними, психічними, та соматичними патологіями необхідно створити таку інклюзивну соціальну модель, аби учні відчували себе комортно при соціальній взаємодії з оточуючими та мали змогу якісно засвоювати наданий матеріал. Висновки: 1. Здебільшого агресивним дітям притаманно висміювати вади психічного та фізичного розвитку, що для інклюзивних осіб є не тільки психологічно дискомфортним, а також призводить до розладу адаптації, граничних психічних станів, які в подальшому потребують лікування медичного психолога або навіть психіатра. 2. Через обмежену кількість державних коштів, держава не забезпечує дані заклади належним чином. Для дітей з вище описаними вадами бажано виділяти більшу кількість спеціалістів для психологічної та фізичної підтримки учнів, а також обладнати такі заклади спеціальним обладнанням для комфорту при навчанні та перервах інклюзивних дітей. 3. Ми пропонуємо проводити факультативні уроки з яскравими прикладами історії життя інклюзивних дітей для більш доцільного розуміння проблематики інклюзивних дітей. uk
dc.language.iso uk uk
dc.subject соціальна робота uk
dc.subject гармонізація відносин uk
dc.subject учні uk
dc.subject інклюзивний клас uk
dc.title Соціальна робота з гармонізації відносин між учнями інклюзивного класу uk
dc.title.alternative Social work on harmonizing relationships between students from inclusive class uk
dc.type Магістерська робота uk


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу