UA : Мета дослідження: вивчення соціальної роботи в школі щодо
профілактики сімейного насильства.
Об’єкт дослідження: соціальна робота в школі.
Предмет дослідження: соціальна робота в школі щодо профілактики
сімейного насильства.
Методи дослідження: аналіз, синтез, індукція, дедукція, структурно-
функціональний .
Гіпотеза: у вирішенні проблеми сімейного насильства до дитини,
соціальна профілактика є однією з найбільш ефективних технологій соціальної
роботи у закладах освіти.
Висновки: 1. В ході дослідження сімейного насильства згадувалися такі
дослідники як І. Звєрєва, Н. Максимова, К. Мілютіна, Т. Сафоновата, Е.
Цимбал. Які розкрили поняття таких принципів як: принцип історизму,
системний принцип, принцип комплексності та інші. Та деякі групи методів,
такі як: загальні або філософські методи, загальнонаукові методи та спеціальні
методи.
2. У багатьох країнах дуже добре використовується профілактика
сімейного насильства. Також використовують такі форми роботи (первинні,
вторинні та третинні), та такі принципи (принцип гуманізму, принцип
справедливості, принцип толерантності, принцип конфіденційності, принцип
об’єктивності та принцип альтруїзму).
3. Організація соціальної роботи в закладах освітньої сфери та соціально-
педагогічного спрямування територіальної громади має базуватися, перш за
все, на визначенні проблемного поля дітей та учнівської молоді.
EN : Research purpose is to study social work at school for the prevention of
domestic violence.
Research object is social work at school.
Research subject is social work at school for the prevention of domestic
violence.
Research methods are analysis, synthesis, induction, deduction, structural and
functional.
Research hypothesis is that in solving the problem of domestic violence against
children, social prevention is one of the most effective technologies of social work in
educational institutions.
Conclusions: 1. Such researchers as I. Zvereva, N. Maksimova, K. Milutina,
T. Safonovata, E. Tsymbal were mentioned in the course of domestic violence study.
The concepts of the following principles were revealed: principle of historicism,
systemic principle, principle of complexity and others; as well as certain groups of
methods, such as: general or philosophical methods, general scientific methods and
special methods.
2. Prevention of domestic violence is well used in many countries. The
following forms of work are used: primary, secondary and tertiary, and the following
principles: principle of humanism, principle of justice, principle of tolerance,
principle of confidentiality, principle of objectivity and principle of altruism.
3. The social work organization in educational institutions and sociopedagogical direction of the territorial community should be based primarily on
determination of children and students’ problem field.