Інституційний репозитарій ЗНУ

Феномен інформаційної свідомості: соціально-філософський аналіз

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Комарова, Надія Вікторівна
dc.date.accessioned 2021-02-01T10:24:37Z
dc.date.available 2021-02-01T10:24:37Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.uri https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/4951
dc.description Комарова Н. В. Феномен інформаційної свідомості: соціально-філософський аналіз : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 033 "Філософія" / наук. керівник Т. І. Бутченко. Запоріжжя : ЗНУ, 2020. 77 с. uk
dc.description.abstract UA : Об’єкт дослідження – мисленнєві моделі феномена інформаційної свідомості. Предмет дослідження – світоглядні засади оптимізації процесу осмислення феномена інформаційної свідомості. Мета дослідження – визначити філософські дороговкази оптимізації теоретичного осмислення феномена інформаційної свідомості та практичної інформаційної діяльності в сучасному суспільстві. Для досягнення цієї мети слід вирішити такі завдання: - проаналізувати підходи до дослідження інформаційної свідомості у науковій літературі; - розкрити зміст понять «інформаційна свідомість» та «інформаційне суспільство»; - обгрунтувати принципи соціально-філософського дослідження феномену інформаційної свідомості; - експлікувати інформаційне суспільство як передумову і результат формування інформаційної свідомості; - проаналізувати інформаційну свідомість як до цілісну нелінійну системи; - проаналізувати віртуальність як форму взаємозв’язку інформаційної свідомості та інформаційного буття; - розкрити внутрішню суперечливість сучасної інформаційної свідомості; - віднайти дороговкази гармонізації та гуманізації сучасної інформаційної свідомості українського суспільства. Гіпотеза дослідження полягає у такому: впровадження інформаційних технологій надає комплексну дію на форми та способи людського буття, такі як комунікація, знання, культура, система цінностей, соціальна структура. Причому сам характер цього впливу не є постійним. Тому плідним стає підхід до розуміння трансформації буття людини з точки зору адаптації до постійно змінюваних умов інформаційного середовища. Інформатизація та віртуалізація ведуть не до руйнування образу людини, а до його реконструкції, до безперервного виникнення нових альтернатив і нової якості вічних соціальних і екзистенціальних проблем. Особливий вплив ця тенденція має на свідомість людини і суспільства, де виникають нові задачі, пов’язані з оперуванням великими обсягами інформації. Традиційний погляд на свідомість людини не дає можливості визначити можливості адаптації свідомості до нових реалій, у той час як нові підходи, такі як синергетичний, дають новий погляд і нову перспективу. uk
dc.language.iso uk uk
dc.subject феномен uk
dc.subject свідомість uk
dc.subject інформаційна свідомість uk
dc.title Феномен інформаційної свідомості: соціально-філософський аналіз uk
dc.title.alternative The phenomenon of information consciousness: a socio-philosophical analysis uk
dc.type Магістерська робота uk


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу