dc.contributor.author |
Бебешко, Максим Костянтинович |
|
dc.date.accessioned |
2021-02-03T07:26:48Z |
|
dc.date.available |
2021-02-03T07:26:48Z |
|
dc.date.issued |
2020 |
|
dc.identifier.uri |
https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/4977 |
|
dc.description |
Бебешко М. К. Сучасні методи комп’ютерного моделювання та візуалізації 3d-об’єктів : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 121 «Інженерія програмного забезпечення» / наук. керівник В. І. Заяц. Запоріжжя : ЗНУ, 2020. 103 с. |
uk |
dc.description.abstract |
UA : Мета кваліфікаційної роботи полягає у вивченні методів сучасних ме-тодів моделювання 3D об’єктів, а також порівняння програмних забезпечень при моделюванні тривимірних сцен.
Досліджено методи і сучасні конкуруючі програмні забезпечення розробленні для тривимірного моделювання. Для досягнення мети було вирішенні такі завдання: cпроектування начерку, моделювання ізометричної 3D моделі, реалізування та нанесення карти текстури, розроблення 3D сцени,
налаштування візуалізації (рендеру), створення анімації. |
uk |
dc.description.abstract |
EN : The purpose of the qualification work is to study methods of modern methods for modeling 3D objects, as well as comparing software for modeling three-dimensional models.
Methods are investigated and modern competing software is developed for 3D modeling. To achieve the goal, the following tasks were solved: sketch design, isometric 3D model modeling, texture implementation and application, 3D scene development, visualization (rendering) setup, animation creation. |
uk |
dc.language.iso |
uk |
uk |
dc.subject |
3D-об’'єкт |
uk |
dc.subject |
текстура |
uk |
dc.subject |
рендер |
uk |
dc.subject |
3D-object |
uk |
dc.subject |
texture |
uk |
dc.subject |
render |
uk |
dc.title |
Сучасні методи комп’ютерного моделювання та візуалізації 3d-об’єктів |
uk |
dc.title.alternative |
Computer simulation of the process of destruction of bodies in 3d games. |
uk |
dc.type |
Магістерська робота |
uk |