Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Бебешко, Максим Костянтинович | |
dc.date.accessioned | 2021-02-03T07:26:48Z | |
dc.date.available | 2021-02-03T07:26:48Z | |
dc.date.issued | 2020 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/4977 | |
dc.description | Бебешко М. К. Сучасні методи комп’ютерного моделювання та візуалізації 3d-об’єктів : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 121 «Інженерія програмного забезпечення» / наук. керівник В. І. Заяц. Запоріжжя : ЗНУ, 2020. 103 с. | uk |
dc.description.abstract | UA : Мета кваліфікаційної роботи полягає у вивченні методів сучасних ме-тодів моделювання 3D об’єктів, а також порівняння програмних забезпечень при моделюванні тривимірних сцен. Досліджено методи і сучасні конкуруючі програмні забезпечення розробленні для тривимірного моделювання. Для досягнення мети було вирішенні такі завдання: cпроектування начерку, моделювання ізометричної 3D моделі, реалізування та нанесення карти текстури, розроблення 3D сцени, налаштування візуалізації (рендеру), створення анімації. | uk |
dc.description.abstract | EN : The purpose of the qualification work is to study methods of modern methods for modeling 3D objects, as well as comparing software for modeling three-dimensional models. Methods are investigated and modern competing software is developed for 3D modeling. To achieve the goal, the following tasks were solved: sketch design, isometric 3D model modeling, texture implementation and application, 3D scene development, visualization (rendering) setup, animation creation. | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.subject | 3D-об’'єкт | uk |
dc.subject | текстура | uk |
dc.subject | рендер | uk |
dc.subject | 3D-object | uk |
dc.subject | texture | uk |
dc.subject | render | uk |
dc.title | Сучасні методи комп’ютерного моделювання та візуалізації 3d-об’єктів | uk |
dc.title.alternative | Computer simulation of the process of destruction of bodies in 3d games. | uk |
dc.type | Магістерська робота | uk |