Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Волік, Сергій Олександрович | |
dc.date.accessioned | 2021-02-03T07:55:20Z | |
dc.date.available | 2021-02-03T07:55:20Z | |
dc.date.issued | 2020 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/4981 | |
dc.description | Волік С. О. Комп’ютерна система генерації тривимірного ігрового світу : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 121 «Інженерія програмного забезпечення» / наук. керівник О. М. Міхайлуца. Запоріжжя : ЗНУ, 2020. 100 с. | uk |
dc.description.abstract | UA : Мета кваліфікаційної роботи полягає у вивченні методів процедурного генерування приміщень з побудовою їх у вигляді 3D, а також у створенні власної програмної системи, яка зможе створювати різноманітні види будівель. Досліджено методи побудови процедурних приміщень, їх проблематику і можливості розробки. Для розробки початкового продукту використовувалися мова програмування C# та game engine Unity3D для реалізації 3D відображення. | uk |
dc.description.abstract | EN : The purpose of the qualification work is to study the methods of procedural creation of buildings with their construction in 3D, as well as to create their own software system that can create various types of buildings. Methods of procedural creation of buildings, their problems and the possibilities of developing and using the system are investigated. To develop the original product, was used the C # programming language and the game engine Unity3d to implement 3d rendering. | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.subject | процедурне генерування | uk |
dc.subject | полігон | uk |
dc.subject | алгоритм прямого скелету | uk |
dc.subject | procedural generation | uk |
dc.subject | poligon | uk |
dc.subject | straight skeleton algorithm | uk |
dc.title | Комп’ютерна система генерації тривимірного ігрового світу | uk |
dc.title.alternative | Computer simulation of the process of destruction of bodies in 3d games. | uk |
dc.type | Магістерська робота | uk |