ZNU Institutional Repository

Комп’ютерне моделювання процесу руйнування тіл у 3D іграх

Show simple item record

dc.contributor.author Гармаш, Олексій Романович
dc.date.accessioned 2021-02-03T08:13:14Z
dc.date.available 2021-02-03T08:13:14Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.uri https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/4983
dc.description Гармаш О. Р. Комп’ютерне моделювання процесу руйнування тіл у 3d іграх : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 121 «Інженерія програмного забезпечення» / наук. керівник В. Г. Вербицький. Запоріжжя : ЗНУ, 2020. 106 с. uk
dc.description.abstract UA : Мета кваліфікаційної роботи полягає у вивченні методів та засобів руйнування 3D об’єктів, якісному та кількісному порівнянні наявних методів між собою в контексті відеоігор, а також створенні власної системи руйнувань на основі наявних рішень та алгоритмів. Вхідними даними системи являються 3D об’єкти. В свій час система повинна при певних діях користувача над певним 3D тілом змоделювати та відобразити реалістичне руйнування даного об’єкту. Досліджено методи, засоби та сучасні системи, що реалізують механіку руйнувань, а також можливе подальше застосування системи у відеоіграх. Спроектовано та реалізовано тривимірну гру для мобільних пристроїв під управлінням операційної системи Android за допомогою мови програмування C# та ігрового движка Unity 3D. uk
dc.description.abstract EN : The aim of the qualification work is to study the methods and means of destruction of 3D objects, qualitative and quantitative comparison of existing methods with each other in the context of video games, as well as creating your own system of destruction based on existing solutions and algorithms. The system input is 3D objects. At one time, the system must, under certain user actions on a certain 3D body, simulate and display a realistic destruction of the object. Methods, means and modern systems that implement the mechanics of destruction, as well as possible further application of the system in video games are studied. Designed and implemented a three-dimensional game for mobile devices running the Android operating system using the C # programming language and the Unity 3D game engine. uk
dc.language.iso uk uk
dc.subject ігровий движок uk
dc.subject руйнування uk
dc.subject фрактуризація uk
dc.subject game engine uk
dc.subject destruction uk
dc.subject fracturing uk
dc.title Комп’ютерне моделювання процесу руйнування тіл у 3D іграх uk
dc.title.alternative Computer simulation of the process of destruction of bodies in 3d games uk
dc.type Магістерська робота uk


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics