ZNU Institutional Repository

Організація сервісних центрів у системі МВС України

Show simple item record

dc.contributor.author Портний, Віталій Володимирович
dc.date.accessioned 2021-02-08T07:16:15Z
dc.date.available 2021-02-08T07:16:15Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.uri https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/5024
dc.description Портний В. В. Організація сервісних центрів у системі МВС України : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 281 "Публічне управління та адміністрування" / наук. керівник Т. І. Бутченко. Запоріжжя : ЗНУ, 2020. 128 с. uk
dc.description.abstract UA : Мета дослідження: полягає в тому, щоб на основі аналізу наявних наукових підходів, національного та міжнародного законодавства і практики його застосування визначити шляхи удосконалення діяльності організації сервісних центрів у системі МВС України. Об’єкт дослідження: суспільні відносини у сфері надання сервісних послуг МВС України. Предмет дослідження: організація сервісних центрів у системі МВС України. Методи дослідження: історичний, діалектичний, структурний, абстрактно-логічний, статистичний, порівняльно-правовий, графічний. Гіпотеза дослідження: організація сервісних центрів у системі МВС України на належному рівні сприятиме створенню необхідних умов для надання якісних послуг громадянам. Висновки: У результаті аналізу практики надання електронних послуг сервісними центрами МВС України визначено, що, по-перше, розвиток електронного урядування в Україні відбувається в контексті інформатизації суспільства, удосконалення порядків надання адміністративних послуг, усунення бюрократичної та корупційної складових, та передбачає застосування інформаційно -телекомунікаційних технологій в організацію діяльності органів публічного адміністрування. По-друге, Міністерство внутрішніх справ України є одним із органів виконавчої влади, які активно впроваджують е-технології в порядки надання публічних послуг сервісними центрами шляхом розробки онлайн-сервісів із надання е-послуг. uk
dc.description.abstract EN : Research purpose is based on the analysis of existing scientific approaches, national and international legislation and the practice of its application to identify ways to improve the organization of service centers in the system of the Ministry of Internal Affairs of Ukraine. Object of research: public relations in the field of service provision of the Ministry of Internal Affairs of Ukraine. Subject of research: organization of service centers in the system of the Ministry of Internal Affairs of Ukraine. Research methods: historical, dialectical, structural, abstract-logical, statistical, comparative-legal, graphic. Research hypothesis: the organization of service centers in the system of the Ministry of Internal Affairs of Ukraine at the appropriate level will help create the necessary conditions for providing quality services to citizens. Conclusions: As a result of the analysis of the practice of providing electronic services by service centers of the Ministry of Internal Affairs of Ukraine, it is determined that, first, the development of e-government in Ukraine takes place in the context of informatization of society, improvement of administrative services. technologies in the organization of public administration. Secondly, the Ministry of Internal Affairs of Ukraine is one of the executive bodies that actively implement etechnologies in the provision of public services by service centers through the development of online services for the provision of e-services. uk
dc.language.iso uk uk
dc.subject адміністративна послуга uk
dc.subject administrative service uk
dc.subject поліцейська послуга uk
dc.subject police service uk
dc.title Організація сервісних центрів у системі МВС України uk
dc.type Магістерська робота uk


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics