Інституційний репозитарій ЗНУ

Формування культури ділового спілкування в органах місцевого самоврядування

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Фидря, Катерина Миколаївна
dc.date.accessioned 2021-02-08T12:14:41Z
dc.date.available 2021-02-08T12:14:41Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.uri https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/5039
dc.description Фидря К. М. Формування культури ділового спілкування в органах місцевого самоврядування : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 281 "Публічне управління та адміністрування" / наук. керівник О. В. Заїка. Запоріжжя : ЗНУ, 2020. 101 с. uk
dc.description.abstract UA : Мета дослідження: аналіз культури ділового спілкування на прикладі Запорізької обласної ради та обґрунтування шляхів її удосконалення. Об’єкт дослідження: процес формування культури ділового спілкування в органах місцевого самоврядування. Предмет дослідження: механізми організації комунікативних зв’язків в Запорізькій обласній раді та аспекти їх вдосконалення. Методи дослідження: аналіз, синтез, систематизація, спостереження, порівняння, анкетування, прогностичний. Новизна дослідження полягає у розробленні практичних рекомендацій з удосконалення ділового спілкування у Запорізькій обласній раді. Гіпотеза: механізм управління діловим спілкуванням буде більш ефективним із застосування маркетингового підходу в комунікативній діяльності Запорізької обласної ради, що створить умови для якісного перетворення управлінських зв’язків у керований процес обміну інформацією. Висновки: 1. Обґрунтовано доцільність створення служби комунікацій у Запорізькій обласній раді. 2. Визначено напрямки налагодження інформаційного обміну між суб’єктами комунікації шляхом створення внутрішнього корпоративного вебсайту та налагодження взаємодії в режимі реального часу. 3. Обґрунтовано необхідність заміни традиційних комунікативних засобів на інтегровані маркетингові комунікації. 4. Розроблено стратегію партнерських взаємин між Запорізькою обласною радою та громадськістю. uk
dc.description.abstract EN : The purpose of the study: analysis of the culture of business communication on the example of the Zaporozhye Regional Council and justification of ways to improve it. Object of research: the process of forming a culture of business communication in local governments. Subject of research: mechanisms of organization of communicative relations in Zaporizhia regional council and aspects of their improvement. Research methods: analysis, synthesis, systematization, observation, comparison, questionnaire, prognostic. The novelty of the study is to develop practical recommendations for improving business communication in the Zaporozhye Regional Council. Hypothesis: the mechanism of business communication management will be more effective in applying the marketing approach in the communicative activity of the Zaporizhia Regional Council, which will create conditions for the qualitative transformation of management relations into a controlled process of information exchange. Conclusions: 1. The expediency of creating a communications service in the Zaporizhia Regional Council is substantiated. 2. The directions of establishing information exchange between the subjects of communication are determined. 3. The necessity of replacing traditional means of communication with integrated marketing communications is substantiated. 4. The strategy of partnership relations between the Zaporizhia regional council and the public is developed. uk
dc.language.iso uk uk
dc.subject культура ділового спілкування uk
dc.subject ділова комунікація uk
dc.subject державний службовець uk
dc.subject інформаційна діяльність uk
dc.subject зв'язки з громадськістю uk
dc.subject culture of business communication uk
dc.subject business communication uk
dc.subject civil servants uk
dc.subject information activity uk
dc.title Формування культури ділового спілкування в органах місцевого самоврядування uk
dc.type Магістерська робота uk


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу