Інституційний репозитарій ЗНУ

Публічно-управлінське регулювання зовнішньої реклами у місті

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Федоришина, Марина Валеріївна
dc.date.accessioned 2021-02-14T19:33:11Z
dc.date.available 2021-02-14T19:33:11Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.uri https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/5054
dc.description Федоришина М. В. Публічно-управлінське регулювання зовнішньої реклами у місті : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 281 "Публічне управління та адміністрування" / наук. керівник О. В. Краснокутський. Запоріжжя : ЗНУ, 2020. 81 с. uk
dc.description.abstract UA : Мета дослідження: визначити напрями оптимізації публічно-управлінського регулювання зовнішньої реклами у місті. Об’єкт дослідження: система регулювання зовнішньої реклами. Предмет дослідження: публічно-управлінське регулювання зовнішньої реклами. Методи дослідження: аналіз, синтез, індукція, дедукція, структурно-функціональний, аналіз статистичних даних. Новизна дослідження: виявити сучасний стан публічно-управлінського регулювання зовнішньої реклами. Гіпотеза: спроможності місцевої влади забезпечити регулювання зовнішньої реклами залежіть від рівня розвитку громадянського суспільства. Чим більше рівень розвитку громадянського суспільства, тим більше ймовірність наявності активних суб’єктів з числа мешканців громади, які мають необхідні навички, бажання та ресурси для самоорганізації. Висновки: 1. Сучасне публічно-управлінське регулювання потребує вдосконалення законодавчої та нормативно-правової бази, формування організаційно-функціональних методів та алгоритмів контролю, вироблення єдиної стратегії у сфері розміщення зовнішньої реклами. Особливу увагу необхідно звернути на посилення механізму контролю та покарання за недотримання вимог чинного законодавства у сфері розміщення зовнішньої реклами. Також потребує перегляду та спрощення процедури надання дозволів на розміщення зовнішньої реклами та продовження строку їх дії. 2. Значно поліпшить стан сучасного публічно-управлінського регулювання зовнішньої реклами підвищена свідомість громадян. Їх учать під час обговорення проектів регуляторних актів помножить результат дії органів місцевого самоврядування в питаннях формування єдиної лінії поведінки для всіх учасників розміщення зовнішньої реклами. uk
dc.description.abstract EN : The purpose of the study: to determine the directions of optimization of public administration regulation of outdoor advertising in the city. Object of research: the system of regulation of outdoor advertising. Subject of research: public administration regulation of outdoor advertising. Research methods: analysis, synthesis, induction, deduction, structural and functional, analysis of statistical data. The novelty of the study: to identify the current state of public administration regulation of outdoor advertising. Hypothesis: the ability of local authorities to regulate outdoor advertising depends on the level of development of civil society. The higher the level of development of civil society, the more likely it is that there will be active members of the community who have the necessary skills, desires and resources for self-organization. Conclusions: 1. Modern public administration regulation requires improvement of the legislative and regulatory framework, the formation of organizational and functional methods and control algorithms, the development of a unified strategy in the field of outdoor advertising. Particular attention should be paid to strengthening the mechanism of control and punishment for non-compliance with current legislation in the field of outdoor advertising. It also needs to review and simplify the procedure for issuing permits for outdoor advertising and extending their validity. 2. Raised awareness of citizens will significantly improve the state of modern public administration regulation of outdoor advertising. They are taught during the discussion of draft regulatory acts will multiply the result of local government action in matters of forming a common line of conduct for all participants in the placement of outdoor advertising. uk
dc.language.iso uk uk
dc.subject публічно-управлінське забезпечення uk
dc.subject публічне адміністрування uk
dc.subject public administration uk
dc.subject public administration mechanism uk
dc.title Публічно-управлінське регулювання зовнішньої реклами у місті uk
dc.type Магістерська робота uk


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу