UA : Мета роботи: проаналізувати та дослідити діяльність публічного
адміністрування в органах державної реєстрації актів цивільного стану
населення.
Об’єкт дослідження: сфера публічного адміністрування в органах
державної реєстрації актів цивільного стану населення.
Предмет дослідження: принципи публічного адміністрування в
органах державної реєстрації актів цивільного стану населення.
Методи дослідження: аналіз, синтез, абстрагування, індукція та
дедукція.
Гіпотеза: ефективне публічне адміністрування в органах державної
реєстрації актів цивільного стану передбачає врахування цифрової
трансформації та використання зарубіжного досвіду.
Висновки:
1. Публічне адміністрування у сфері державної реєстрації актів
цивільного стану в Україні – це адміністративна діяльність суб’єктів публічної
адміністрації із внесення інформації у Державний реєстр актів цивільного
стану, з метою обліку та надання йому законної чинності (легітимності), що
здійснюється на основі реалізації норм адміністративного права в процесі
надання публічною адміністрацією адміністративних послуг.
2. Законодавством не передбачено будь-яких положень про роль
публічного адміністрування в органах державної реєстрації актів цивільного
стану населення. Така ситуація потребує вирішення, шляхом внесення змін до
законодавства України.
3. Впровадження в наше законодавство зарубіжних практик стане
позитивним фактором у справі реформування у питанні поліпшення стану
адміністративних процедур, а також забезпечення конституційних прав,
свобод та законних інтересів громадян у взаєминах з органами публічного
управління та адміністрування.
EN : Aim: to analyze and investigate the activities of public administration in the
bodies of state registration of civil acts.
Object of research: the sphere of public administration in the bodies of state
registration of public civil status acts.
Subject of research: principles of public administration in the bodies of state
registration of public civil status acts.
Research methods: analysis, synthesis, abstraction, induction and deduction.
Hypothesis: effective public administration in the bodies of state registration
of civil status acts takes into account the digital transformation and the use of foreign
experience.
Conclusions:
1. Public administration in the field of state registration of civil status acts in
Ukraine is an administrative activity of public administration entities to enter
information into the State Register of Civil Status Acts, in order to record and give
it legal force (legitimacy), which is based on the implementation of norms of
administrative law in the process of providing administrative services by the public
administration.
2. It isn’t provided by any regulations of the role of public administration in
the bodies of state registration of acts of civil acts of the population. The current
situation demands the solution by amendment of the legislation of Ukraine.
3. The introduction of foreign practices into our legislation will be a positive factor
in reforming the improvement of administrative procedures, as well as ensuring the
constitutional rights, freedoms and legitimate interests of citizens in relations with
public goverence and administration.