Інституційний репозитарій ЗНУ

Формування морально-етичних суджень молодших школярів на уроках літературного читання

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Трапезнікова, Наталія Володимирівна
dc.date.accessioned 2021-02-17T11:29:16Z
dc.date.available 2021-02-17T11:29:16Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.uri https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/5076
dc.description Трапезнікова Н. В. Формування морально-етичних суджень молодших школярів на уроках літературного читання : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 013 «Початкова освіта» / наук. керівник Л. О. Сущенко. Запоріжжя : ЗНУ, 2020. 114 с. uk
dc.description.abstract UA : Робота викладена на 114 сторінках друкованого тексту. Перелік посилань включає 73 джерела. Об’єкт дослідження: формування морально-етичних суджень молодших школярів на уроках літературного читання в початковій школі. Предмет дослідження: система формування морально-етичних суджень учнів початкової школи на уроках літературного читання. Мета дослідження: розроблення, теоретичне обґрунтування та експериментальна перевірка системи формування морально-етичних суджень молодших школярів на уроках літературного читання. В роботі уточнено і науково обґрунтовано визначення центральних категорій дослідження «судження», «висловлювання», «оцінка», «морально-етичні судження»; сутність читання як виду мовленнєвої діяльності; обґрунтовано систему формування морально-етичних суджень учнів початкової школи на уроках читання; упроваджено в освітній процес початкової школи методики формування морально-етичних суджень учнів на уроках літературного читання; визначено критерії, показники та рівні сформованості морально-етичних суджень молодших школярів; розроблено й експериментально перевірено ефективність системи роботи щодо формування морально-етичних суджень учнів початкової школи на уроках літературного читання. uk
dc.description.abstract EN : The work is presented on 114 pages of printed text. The list of links includes 73 sources. Object of research: formation of moral and ethical judgments of junior schoolchildren in reading lessons in primary school. Subject of research: the system of formation of moral and ethical judgments of primary school students in reading lessons. The purpose of the research: development, theoretical substantiation and experimental verification of the system of formation of moral and ethical judgments of junior schoolchildren in reading lessons. The work clarifies and scientifically substantiates the definition of the central categories of research "judgments", "statements", "assessment", "moral and ethical judgments"; the essence of reading as a type of speech activity; the system of formation of moral and ethical judgments of primary school students in reading lessons is substantiated; methods of forming moral and ethical judgments of students in reading lessons were introduced into the educational process of primary school; criteria, indicators and levels of formation of moral and ethical judgments of junior schoolchildren are determined; the efficiency of the system of work on the formation of moral and ethical judgments of primary school students in reading lessons has been developed and experimentally tested. uk
dc.language.iso uk uk
dc.subject формування uk
dc.subject морально-етичні судження uk
dc.subject молодші школярі uk
dc.subject уроки літературного читання uk
dc.subject початкова школа uk
dc.subject formation uk
dc.subject moral and ethical judgments uk
dc.subject junior high school students uk
dc.subject reading lessons uk
dc.subject elementary school uk
dc.title Формування морально-етичних суджень молодших школярів на уроках літературного читання uk
dc.type Магістерська робота uk


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу