UA : Робота викладена на 85 сторінках друкованого тексту. Перелік посилань включає 70 джерел. Об’єкт дослідження: процес формування екологічної компетентності дітей дошкільного віку. Предмет: зміст, форми та методи формування екологічної компетентності дітей дошкільного віку. Мета дослідження: теоретично обґрунтувати та експериментально перевірити педагогічну програму формування екологічної компетентності дітей дошкільного віку в умовах ЗДО через комплексне використання різних видів діяльності в природі. В роботі визначено сутність поняття «екологічна компетентність; сензитивним періодом для засвоєння екологічних знань, розвитку багатьох здібностей є саме дошкільний вік; визначено критерії та показники сформованості екологічної компетентності у дітей дошкільного віку у межах нашого дослідження; розроблено та впроваджено у діяльність закладу дошкільної освіти № 19 «Вогник» педагогічну програму з формування екологічної компетентності дітей дошкільного віку.
EN : The work is presented on 85 pages of printed text. The list of links includes 70 sources. Object of research: the process of formation of ecological competence of preschool children. Subject: content, forms and methods of formation of ecological competence of preschool children. The purpose of the study: to theoretically substantiate and experimentally test the pedagogical program of formation of ecological competence of preschool children in the conditions of ZDO through the integrated use of different activities in nature. The essence of the concept “ecological competence; the sensitive period for mastering ecological knowledge, development of many abilities is preschool age; identified criteria and indicators of the formation of environmental competence in preschool children within our study; developed and implemented in the activities of preschool education № 19 "Fire" pedagogical program for the formation of environmental competence of preschool children.