ZNU Institutional Repository

Взаємодія сім’ї і дошкільного закладу у вихованні дітей

Show simple item record

dc.contributor.author Костецькa, Юлія Ігорівна
dc.date.accessioned 2021-02-17T14:45:09Z
dc.date.available 2021-02-17T14:45:09Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.uri https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/5082
dc.description Костецька Ю. І. Взаємодія сім’ї і дошкільного закладу у вихованні дітей : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 012 «Дошкільна освіта» / наук. керівник Л. М. Шульга. Запоріжжя : ЗНУ, 2020. 111 с. uk
dc.description.abstract UA : Робота викладена на 111 сторінках друкованого тексту. Перелік посилань включає 90 джерел. Об’єкт дослідження: процес виховання дітей у дошкільному закладі. Предмет дослідження: педагогічна взаємодія сім’ї і дошкільного закладу у процесі виховання дітей. Мета дослідження: визначення та експериментальна перевірка педагогічних умов забезпечення взаємодії сім’ї та дошкільного закладу у вихованні дітей. В роботі розкрито теоретичні засади взаємодії сім ї та дошкільного закладу у вихованні дітей; встановлено, що сутність взаємодії сім’ї і дошкільного закладу у вихованні дітей полягає у спільній узгодженій діяльності батьків і вихователів, адміністрації та методичної служби закладу в інтересах дитини як суб’єктів її виховання; висвітлено нормативно-правовий аспект організації взаємодії сім’ї та дошкільного закладу у вихованні дітей; визначено педагогічні умови забезпечення взаємодії сім’ї та дошкільного закладу у вихованні дітей; розкрито сутність педагогічного експерименту, окреслено хід педагогічного експерименту, в якому взяли участь вихователі, діти й батьки; запропоновано й апробовано в процесі педагогічного експерименту формувальні заходи з метою реалізації педагогічних умов забезпечення взаємодії сім’ї та дошкільного закладу у вихованні дітей. uk
dc.description.abstract EN : The work is presented on 111 pages of printed text. The list of links includes 90 sources. Object of research: the process of raising children in preschool. Subject of research: pedagogical interaction of family and preschool institution in the process of raising children. The purpose of the study: to determine and experimentally test the pedagogical conditions for the interaction of family and preschool in the upbringing of children. The paper reveals the theoretical foundations of the interaction of family and preschool in the upbringing of children; it is established that the essence of interaction of a family and a preschool institution in education of children consists in joint coordinated activity of parents and educators, administration and methodical service of an institution in the interests of the child as subjects of its education; the normative-legal aspect of the organization of interaction between the family and the preschool institution in the upbringing of children is covered; the pedagogical conditions for ensuring the interaction of the family and the preschool institution in the upbringing of children are determined; the essence of the pedagogical experiment is revealed, the course of the pedagogical experiment in which educators, children and parents took part is outlined; proposed and tested in the process of pedagogical experiment formative measures to implement the pedagogical conditions for the interaction of family and preschool in the upbringing of children. uk
dc.language.iso uk uk
dc.subject батьки uk
dc.subject взаємодія uk
dc.subject вихователь uk
dc.subject дитина uk
dc.subject дошкільний вік uk
dc.subject дошкільний заклад uk
dc.subject педагогічні умови uk
dc.subject родина uk
dc.subject сім'я uk
dc.subject parents uk
dc.subject interaction uk
dc.subject educator uk
dc.subject child uk
dc.subject preschool age uk
dc.subject preschool institution uk
dc.subject pedagogical conditions uk
dc.subject family uk
dc.title Взаємодія сім’ї і дошкільного закладу у вихованні дітей uk
dc.type Магістерська робота uk


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics