Інституційний репозитарій ЗНУ

Професійно-педагогічна підготовка майбутніх вихователів до соціалізації дітей дошкільного віку

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Разумова, Анастасія Вадимівна
dc.date.accessioned 2021-02-17T14:53:27Z
dc.date.available 2021-02-17T14:53:27Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.uri https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/5085
dc.description Разумова А. В. Професійно-педагогічна підготовка майбутніх вихователів до соціалізації дітей дошкільного віку : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 012 «Дошкільна освіта» / наук. керівник Л. М. Шульга. Запоріжжя : ЗНУ, 2020. 70 с. uk
dc.description.abstract UA : Робота викладена на 70 сторінках друкованого тексту. Перелік посилань включає 76 джерел. Об’єкт дослідження: професійно-педагогічна підготовка вихователів закладів дошкільної освіти. Предмет дослідження: вплив професійної підготовки майбутніх вихователів на соціалізацію дошкільників. Мета дослідження: дослідити вплив професійної підготовки майбутніх вихователів на соціалізацію дошкільників, теоретично обґрунтувати методику експериментального дослідження рівня соціалізації дітей старшого дошкільного віку. В роботі здійснено теоретичне узагальнення та вирішення проблеми професійно-педагогічної підготовки майбутніх вихователів щодо соціалізації дітей дошкільного віку, що знайшло відображення в теоретичному обґрунтуванні змісту та педагогічних умов цього процесу й експериментальній перевірці їхньої ефективності; визначено психолого-педагогічні особливості соціалізації дитини дошкільного віку; визначено практичні аспекти професійно-педагогічної підготовки майбутніх вихователів закладу дошкільної освіти, дотримання яких покращує практичну підготовку студентів та впливає на соціалізації дітей дошкільного віку під час проходження педагогічної практики; визначено критерії і показники соціального розвитку дітей старшого дошкільного віку у розвивальному середовищі. uk
dc.description.abstract EN : The work is presented on 70 pages of printed text. The list of links includes 76 sources. Object of research: professional and pedagogical training of educators of preschool education institutions. Subject of research: the impact of professional training of future educators on the socialization of preschoolers. The purpose of the study: to investigate the impact of professional training of future educators on the socialization of preschoolers, to theoretically substantiate the method of experimental study of the level of socialization of older preschool children. The theoretical generalization and solution of the problem of professional and pedagogical training of future educators on socialization of preschool children is carried out in the work, which is reflected in the theoretical substantiation of the content and pedagogical conditions of this process and experimental verification of their efficiency; psychological and pedagogical features of socialization of a preschool child are determined; psychological and pedagogical features of socialization of a preschool child are determined; identified practical aspects of professional and pedagogical training of future educators of preschool education, compliance with which improves the practical training of students and affects the socialization of preschool children during pedagogical practice; criteria and indicators of social development of older preschool children in the developmental environment are determined. uk
dc.language.iso uk uk
dc.subject соціалізація uk
dc.subject світогляд uk
dc.subject готовність до соціалізації дітей дошкільного віку uk
dc.subject професійно-педагогічні компетенції uk
dc.subject socialization uk
dc.subject outlook uk
dc.subject readiness for socialization of preschool children uk
dc.subject professional and pedagogical competencies uk
dc.title Професійно-педагогічна підготовка майбутніх вихователів до соціалізації дітей дошкільного віку uk
dc.type Магістерська робота uk


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу