Інституційний репозитарій ЗНУ

Формування екологічної культури у дітей дошкільного віку шляхом впровадження у практику сучасних педагогічних технологій

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Єфанова, Юлія Олегівна
dc.date.accessioned 2021-02-18T10:09:15Z
dc.date.available 2021-02-18T10:09:15Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.uri https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/5088
dc.description Єфанова Ю. О. Формування екологічної культури у дітей дошкільного віку шляхом впровадження у практику сучасних педагогічних технологій: кваліфікаційна робота магістра спеціальності 012 «Дошкільна освіта» / наук. керівник Л. М. Шульга. Запоріжжя : ЗНУ, 2020. 129 с. uk
dc.description.abstract UA : Робота викладена на 129 сторінках друкованого тексту. Перелік посилань включає 84 джерела. Об’єкт дослідження: процес формування екологічної культури у дітей дошкільного віку. Предмет дослідження: методика формування екологічної культури дітей старшого дошкільного віку. Мета дослідження: аналіз та узагальнення наукових джерел, спостереження, опитування, анкетування, бесіда, методи математичної статистики, порівняння. В роботі проаналізовано різні аспекти поняття «екологічна культура» (як екологічна діяльність, як сукупність екологічних знань, як екологічна поведінка, як формування екологічного мислення); иявлено, що методи екологічного виховання дітей дошкільного віку відрізняються в залежності від вікової групи; здійснено характеристику особливостей формування екологічної позиції у дошкільників молодшої; характеризовано критерії та відповідні показники оцінки рівня екологічної культури дітей старшого дошкільного віку; озроблено та обґрунтовано методику формування екологічної культури в дітей старшого дошкільного віку з використанням інтерактивних методів, спрямованих на формування екологічної культури. uk
dc.description.abstract EN : The work is presented on 129 pages of printed text. The list of links includes 84 sources. Object of research: the process of formation of ecological culture in preschool children. Subject of research: methods of formation of ecological culture of children of senior preschool age. The purpose of the study: analysis and generalization of scientific sources, observations, surveys, questionnaires, interviews, methods of mathematical statistics, comparisons. The paper analyzes various aspects of the concept of "ecological culture" (as ecological activity, as a set of ecological knowledge, as ecological behavior, as the formation of ecological thinking); it was found that the methods of ecological education of preschool children differ depending on the age group; the characteristic of features of formation of an ecological position at preschoolers of younger is carried out; the criteria and corresponding indicators of assessment of the level of ecological culture of older preschool children are characterized; the technique of formation of ecological culture at children of senior preschool age with use of the interactive methods directed on formation of ecological culture is developed and proved. uk
dc.language.iso uk uk
dc.subject екологічна культура uk
dc.subject виховання uk
dc.subject дитина дошкільного віку uk
dc.subject еколого-освітня діяльність uk
dc.subject дошкільна освіта uk
dc.subject ecological culture uk
dc.subject education uk
dc.subject preschool child uk
dc.subject ecological and educational activities uk
dc.subject pre-school education uk
dc.title Формування екологічної культури у дітей дошкільного віку шляхом впровадження у практику сучасних педагогічних технологій uk
dc.type Магістерська робота uk


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу