Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Паламарчук, Тетяна Геннадіївна | |
dc.date.accessioned | 2021-02-21T16:04:23Z | |
dc.date.available | 2021-02-21T16:04:23Z | |
dc.date.issued | 2020 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/5100 | |
dc.description | Паламарчук Т. Г. Формування основ здорового способу життя дітей дошкільного віку : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 012 «Дошкільна освіта» / наук. керівник А. Ф. Курінна. Запоріжжя : ЗНУ, 2020. 85 с. | uk |
dc.description.abstract | UA : Робота викладена на 85 сторінках друкованого тексту. Перелік посилань включає 71 джерело. Об’єкт дослідження: процес виховання дітей дошкільного віку. Предмет дослідження: зміст, форми та методи формування здорового способу життя дітей дошкільного віку. Мета дослідження – узагальнити історико-педагогічний досвід, визначити й обґрунтувати теоретичні засади проблеми формування здорового способу життя дітей дошкільного віку у вітчизняній педагогіці другої половини ХХ століття. В роботі ґрунтовно проаналізовано та цілісно представлено систему формування здорового способу життя дітей дошкільного віку у вітчизняній педагогіці другої половини ХХ століття; визначено витоки становлення проблеми, переосмислено науково-педагогічний досвід минулого з урахуванням вимог сьогодення, обґрунтовано етапи розвитку теорії та практики формування здорового способу життя дітей дошкільного віку другої половини ХХ століття, уточнено базові поняття дослідження; узагальнено досвід і виявлено умови формування здорового способу життя у дітей дошкільного віку. | uk |
dc.description.abstract | EN : The work is presented on 85 pages of printed text. The list of references includes 71 sources. Object of research: the process of raising preschool children. Subject of research: content, forms and methods of forming a healthy lifestyle of preschool children. The purpose of the study is to generalize the historical and pedagogical experience, to determine and substantiate the theoretical foundations of the problem of forming a healthy lifestyle of preschool children in the domestic pedagogy of the second half of the twentieth century. The paper thoroughly analyzes and comprehensively presents the system of forming a healthy lifestyle of preschool children in the domestic pedagogy of the second half of the twentieth century; the origins of the problem are identified, the scientific and pedagogical experience of the past is reconsidered taking into account the requirements of the present, the stages of development of theory and practice of forming a healthy lifestyle of preschool children of the second half of the twentieth century are substantiated; the experience is generalized and conditions of formation of a healthy way of life at children of preschool age are revealed. | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.subject | діти дошкільного віку | uk |
dc.subject | здоровий спосіб життя | uk |
dc.subject | заклад дошкільної освіти | uk |
dc.subject | preschool children | uk |
dc.subject | healthy lifestyle | uk |
dc.subject | preschool education institutions | uk |
dc.title | Формування основ здорового способу життя дітей дошкільного віку | uk |
dc.type | Магістерська робота | uk |