Інституційний репозитарій ЗНУ

Розвиток критичного мислення учнів базової школи на основі інтеграції фізико-математичних знань

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Захаров, Артем Володимирович
dc.date.accessioned 2021-03-23T07:52:54Z
dc.date.available 2021-03-23T07:52:54Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.uri https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/5159
dc.description Захаров А. В. Розвиток критичного мислення учнів базової школи на основі інтеграції фізико-математичних знань : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 014 "Середня освіта. Фізика" / наук. керівник Ю. П. Мінаєв. Запоріжжя : ЗНУ, 2021. 82 с. uk
dc.description.abstract UA : Кваліфікаційна робота магістра «Розвиток критичного мислення учнів базової школи на основі інтеграції фізико-математичних знань»: 82 с., 10 рис., 1 табл., 51 джерело та 1 додаток. Об’єктом дослідження став процес розвитку критичного мислення учнів базової школи. Мета роботи полягала в обґрунтуванні доцільності застосування засобів інтеграції фізико-математичних знань задля розвитку критичного мислення учнів базової школи. Методи дослідження – аналіз та узагальнення даних за проблемою дослідження на основі вивчення навчальних програм з фізики та математики базової школи; аналіз методичної літератури; апробація методів розвитку критичного мислення, якісний і кількісний аналіз отриманих результатів. Практичне значення роботи полягає у розробці та впровадженні у навчальний процес базової школи методики критичного мислення учнів. uk
dc.description.abstract EN : Master's Qualification Thesis «Development of Critical Thinking of Elementary School Students Based on the Integration of Physical and Mathematical Knowledge»: 82 pp., 10 fig., 1 table, 51 sources and 1 appendice. The object of the research was the process of critical thinking development of basic school students. The Objective of the project was to substantiate the feasibility of using the means of integration of physical and mathematical knowledge for the critical thinking development of basic school students. The Methods of research are analysis, comparison, generalization of data on the research problem based on the study of psychological, pedagogical and methodological literature; approbation of methods of development of critical thinking, qualitative and quantitative analysis of the results. The Practical meaning of the project is the development and implement in the educational process of basic school methods of critical thinking of elementary school students. uk
dc.language.iso uk uk
dc.subject критичне мислення uk
dc.subject розвиток uk
dc.subject технологія uk
dc.subject освітній процес uk
dc.subject інтеграція знань uk
dc.subject educational process uk
dc.subject critical thinking uk
dc.subject technology uk
dc.subject development uk
dc.subject knowledge integration uk
dc.title Розвиток критичного мислення учнів базової школи на основі інтеграції фізико-математичних знань uk
dc.type Магістерська робота uk


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу