ZNU Institutional Repository

Використання інтерактивних засобів навчання та комп'ютерних технологій у загальноосвітніх навчальних закладах

Show simple item record

dc.contributor.author Кривохвост, Роман Сергійович
dc.date.accessioned 2021-04-16T06:51:49Z
dc.date.available 2021-04-16T06:51:49Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.uri https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/5178
dc.description Кривохвост Р. С. Використання інтерактивних засобів навчання та комп'ютерних технологій у загальноосвітніх навчальних закладах : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 122 "Комп'ютерні науки" / наук. керівник С. Ю. Борю. Запоріжжя : ЗНУ, 2021. 76 с. uk
dc.description.abstract UA : Робота викладена на 76 сторінках друкованого тексту, містить 1 рисунок, 75 джерел. Об’єкт дослідження – використання та застосування інтерактивних засобів навчання та комп’ютерних технологій навчання в сучасному освітньому процесі. Мета роботи – опрацювання та впровадження інтерактивних засобів навчання та використання комп’ютерних технологій в загальноосвітніх навчальних закладах. Методи дослідження – діалектичний, функціональний, структурний, статистичний. Діалектичний метод дозволяє об’єктивно дослідити основні характеристики інтерактивного навчання та основних його засобів. Функціональний метод наукового дослідження – дозволяє на функціональній основі дослідити роль інтерактивних засобів навчання та комп’ютерних технологій в учбовому процесі, структурний метод викриває складові таких понять, як «інтерактивне навчання», «методи навчання», та ін. Завдяки статистичному методу дослідження вдалося зробити моніторинг проблемних питань застосування інтерактивних засобів навчання та комп’ютерних технологій в навчальному процесі, як з теоретичної точки зору, так і в практичному плані. У кваліфікаційній роботі було опрацьовано та впроваджено інтерактивні засоби навчання з використанням комп’ютерних технологій в загальноостівніх навчальних закладах. Опрацьовано та виконано наступні завдання: – визначено поняття інтерактивного навчання; – висвітлено різновиди інтерактивних засобів навчання; – досліджено засоби інтерактивного навчання; – опрацьовано практичне застосування засобів інтерактивного навчання та їх недоліки; – визначено особливості комп’ютерізації сучасного навчального процесу в навчальних закладах. Практичне значення одержаних результатів полягає в тому, що сформульовані та обґрунтовані в роботі теоретичні положення, висновки і пропозиції можуть бути використані для розвитку та коригування технологій навчального процесу. uk
dc.description.abstract EN : The work is presented on 76 pages of printed text, 1 figure, 75 references. The object of research is the usage of interactive teaching instruments and computer technologies in the institutions of secondary education. The aim of the research is processing and injection of interactive devices of the hinged equipment and use of computer technologies in general hinged establishments. The methods of research are dialectical, functional, structural and statistical The dialectical method allows to objectively explore the basic characteristics of interactive learning and its basic tools. Functional method of scientific research – allows on a functional basis to explore the role of interactive learning tools and computer technology in the learning process, the structural method reveals the components of such concepts as "interactive learning", "learning methods", etc. With statistical method of research, it was possible to monitor the problematic issues of the use of interactive teaching aids and computer technologies in the educational process, both from a theoretical point of view and in practical terms. In the qualification paper, interactive teaching aids with the use of computer technologies in general educational institutions were developed and introduced. The following tasks have been processed and performed – the concept of interactive learning is defined; – the types of interactive teaching aids are covered; – means of interactive learning are investigated; – the practical application of interactive learning tools and their shortcomings is worked out; – features of computerization of modern educational process in educational institutions are defined. The practical significance of the obtained results is that the theoretical provisions, conclusions and proposals formulated and substantiated in the work can be used for development and adjustment of technologies of educational process in general. uk
dc.language.iso uk uk
dc.subject інтерактивні засоби uk
dc.subject загальносвітній навчальний заклад uk
dc.subject навчання uk
dc.subject educational process uk
dc.subject interactivity uk
dc.title Використання інтерактивних засобів навчання та комп'ютерних технологій у загальноосвітніх навчальних закладах uk
dc.title.alternative The usage of interactive teaching instruments and computer technologies in the institutions of secondary education uk
dc.type Магістерська робота uk


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics