Інституційний репозитарій ЗНУ

Комп’ютерна модель процесу адаптивного навчання в онлайн середовищі

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Осадчій, Вячеслав Володимирович
dc.date.accessioned 2021-04-16T07:08:54Z
dc.date.available 2021-04-16T07:08:54Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.uri https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/5179
dc.description Осадчій В. В. Комп’ютерна модель процесу адаптивного навчання в онлайн середовищі : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 122 "Комп'ютерні науки" / наук. керівник О. С. Пшенична. Запоріжжя : ЗНУ, 2020. 46 с. uk
dc.description.abstract UA : Робота викладена на 46 сторінках друкованого тексту, містить 4 таблиці, 18 рисунків, 41 джерело. Об’єкт дослідження – управління процесом навчання в онлайн середовищі. Предмет дослідження – моделі та засоби реалізації адаптивного навчання в онлайн середовищі. Метою даного проекту є розробка моделі реалізації адаптивного навчання в середовищі MOODLE. Методи дослідження: аналіз, порівняння, класифікація, узагальнення, моделювання, експертна оцінка. У кваліфікаційній роботі представлено теоретичні основи адаптивного навчання в онлайн середовищі, проаналізовані засоби реалізації онлайн середовища та визначені основні параметри адаптивного навчання. На основі цього аналізу та вивчення функціональних можливостей LMS MOODLE розроблено комп’ютерну модель реалізації адаптивного навчання в середовищі LMS MOODLE, яка поєднує алгоритми різних траєкторій проходження курсу, UML-діаграми взаємодії та концептуальну модель. uk
dc.description.abstract EN : The work is presented on 46 pages of printed text, 4 tables, 18 figures, 41 references. The object of the research is the management of the learning process in the online environment. The subject of research is models and means of implementing adaptive learning in the online environment. The purpose of this project is to develop a model for the implementation of adaptive learning in the MOODLE environment Research methods: analysis, comparison, classification, generalization, modeling, expert evaluation.The qualification work presents the theoretical foundations of adaptive learning in the online environment, analyzes the means of implementing the online environment and identifies the main parameters of adaptive learning. Based on this analysis and study of the functionality of LMS MOODLE, a computer model of adaptive learning in the LMS MOODLE environment has been developed, which combines algorithms of different course trajectories, UML-interaction diagrams and a conceptual model. uk
dc.language.iso uk uk
dc.subject адаптивне навчання uk
dc.subject алгоритм uk
dc.subject концептуальна модель uk
dc.subject навчальне онлайн середовище uk
dc.subject система управління навчанням uk
dc.subject LMS MOODLE uk
dc.subject UML-діаграма uk
dc.subject adaptive learning uk
dc.subject conceptual model uk
dc.title Комп’ютерна модель процесу адаптивного навчання в онлайн середовищі uk
dc.title.alternative The computer model of adaptive learning in the online environment uk
dc.type Магістерська робота uk


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу