Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Курінна, Алла Феліксівна | |
dc.date.accessioned | 2021-04-20T05:33:25Z | |
dc.date.available | 2021-04-20T05:33:25Z | |
dc.date.issued | 2020 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/5186 | |
dc.description | Курінна А. Ф. Формування риторичної культури майбутніх фахівців закладів дошкільної освіти : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 012 «Дошкільна освіта» / наук. керівник Г. З. Скірко. Запоріжжя : ЗНУ, 2020. 95 с. | uk |
dc.description.abstract | UA : Робота викладена на 95 сторінках друкованого тексту. Перелік посилань включає 70 джерел. Об’єкт дослідження: професійна підготовка майбутніх фахівців закладів дошкільної освіти. Предмет дослідження: концептуальна модель формування риторичної культури майбутніх фахівців закладів дошкільної освіти. Мета дослідження: розроблення, теоретичне обґрунтування та експериментальна перевірка концептуальної моделі формування риторичної культури майбутніх фахівців закладів дошкільної освіти. В роботі подано теоретичне узагальнення та запропоновано практичне вирішення наукової проблеми формування риторичної культури майбутніх фахівців закладів дошкільної освіти; З’ясовано зміст і концепти таких понятійних конструкцій, що становлять категоріальний апарат дослідження: «педагогічні умови»; «риторична культура», «риторизація», «риторична особистість», «риторична практика»; Розроблено й теоретично обґрунтовано концептуальну модель формування риторичної культури майбутніх вихователів закладів дошкільної освіти. | uk |
dc.description.abstract | EN : The work is presented on 95 pages of printed text. The list of links includes 70 sources. Object of research: professional training of future specialists of preschool education institutions. Subject of research: conceptual model of formation of rhetorical culture of future specialists of preschool education institutions. The purpose of the research: development, theoretical substantiation and experimental verification of the conceptual model of formation of rhetorical culture of future specialists of preschool education institutions. The paper presents a theoretical generalization and offers a practical solution to the scientific problem of forming the rhetorical culture of future professionals of preschool education; The content and concepts of such conceptual constructions that make up the categorical apparatus of the research are clarified: "pedagogical conditions"; "Rhetorical culture", "rhetoric", "rhetorical personality", "rhetorical practice"; The conceptual model of formation of rhetorical culture of future educators of preschool educational institutions is developed and theoretically substantiated. | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.subject | формування | uk |
dc.subject | майбутні вихователі | uk |
dc.subject | заклади дошкільної освіти | uk |
dc.subject | риторична культура | uk |
dc.subject | formation | uk |
dc.subject | future educators | uk |
dc.subject | preschool education institutions | uk |
dc.subject | rhetorical culture | uk |
dc.title | Формування риторичної культури майбутніх фахівців закладів дошкільної освіти | uk |
dc.type | Магістерська робота | uk |