Інституційний репозитарій ЗНУ

Формування риторичної культури майбутніх фахівців закладів дошкільної освіти

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Курінна, Алла Феліксівна
dc.date.accessioned 2021-04-20T05:33:25Z
dc.date.available 2021-04-20T05:33:25Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.uri https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/5186
dc.description Курінна А. Ф. Формування риторичної культури майбутніх фахівців закладів дошкільної освіти : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 012 «Дошкільна освіта» / наук. керівник Г. З. Скірко. Запоріжжя : ЗНУ, 2020. 95 с. uk
dc.description.abstract UA : Робота викладена на 95 сторінках друкованого тексту. Перелік посилань включає 70 джерел. Об’єкт дослідження: професійна підготовка майбутніх фахівців закладів дошкільної освіти. Предмет дослідження: концептуальна модель формування риторичної культури майбутніх фахівців закладів дошкільної освіти. Мета дослідження: розроблення, теоретичне обґрунтування та експериментальна перевірка концептуальної моделі формування риторичної культури майбутніх фахівців закладів дошкільної освіти. В роботі подано теоретичне узагальнення та запропоновано практичне вирішення наукової проблеми формування риторичної культури майбутніх фахівців закладів дошкільної освіти; З’ясовано зміст і концепти таких понятійних конструкцій, що становлять категоріальний апарат дослідження: «педагогічні умови»; «риторична культура», «риторизація», «риторична особистість», «риторична практика»; Розроблено й теоретично обґрунтовано концептуальну модель формування риторичної культури майбутніх вихователів закладів дошкільної освіти. uk
dc.description.abstract EN : The work is presented on 95 pages of printed text. The list of links includes 70 sources. Object of research: professional training of future specialists of preschool education institutions. Subject of research: conceptual model of formation of rhetorical culture of future specialists of preschool education institutions. The purpose of the research: development, theoretical substantiation and experimental verification of the conceptual model of formation of rhetorical culture of future specialists of preschool education institutions. The paper presents a theoretical generalization and offers a practical solution to the scientific problem of forming the rhetorical culture of future professionals of preschool education; The content and concepts of such conceptual constructions that make up the categorical apparatus of the research are clarified: "pedagogical conditions"; "Rhetorical culture", "rhetoric", "rhetorical personality", "rhetorical practice"; The conceptual model of formation of rhetorical culture of future educators of preschool educational institutions is developed and theoretically substantiated. uk
dc.language.iso uk uk
dc.subject формування uk
dc.subject майбутні вихователі uk
dc.subject заклади дошкільної освіти uk
dc.subject риторична культура uk
dc.subject formation uk
dc.subject future educators uk
dc.subject preschool education institutions uk
dc.subject rhetorical culture uk
dc.title Формування риторичної культури майбутніх фахівців закладів дошкільної освіти uk
dc.type Магістерська робота uk


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу