Інституційний репозитарій ЗНУ

Національно-патріотичне виховання дітей дошкільного віку у взаємодії сім'ї та закладу дошкільної освіти

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Мельник, Світлана Миколаївна
dc.date.accessioned 2021-04-20T05:42:28Z
dc.date.available 2021-04-20T05:42:28Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.uri https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/5188
dc.description Мельник С. М. Національно-патріотичне виховання дітей дошкільного віку у взаємодії сім'ї та закладу дошкільної освіти : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 012 «Дошкільна освіта» / наук. керівник О. М. Байєр. Запоріжжя : ЗНУ, 2020. 92 с. uk
dc.description.abstract UA : Робота викладена на 92 сторінках друкованого тексту. Перелік посилань включає 67 джерел. Об’єкт дослідження: процес національно-патріотичного виховання дітей дошкільного віку. Предмет: зміст, форми та методи національно-патріотичного виховання, формування громадянської компетентності дітей дошкільного віку. Мета дослідження: теоретично обґрунтувати та експериментально перевірити педагогічну програму формування громадянської компетентності дітей дошкільного віку в умовах співпраці закладу дошкільної освіти та сім'ї. В роботі подано теоретичний аналіз науково-практичних джерел, який дозволив визначити сутність поняття «громадянська компетентність»; визначено, дошкільний вік сензитивним періодом для засвоєння національно-патріотичних знань, формування патріотичних почуттів; визначено критерії та показники сформованості громадянської компетентності у дітей дошкільного віку у межах нашого дослідження; розроблено та впроваджено у діяльність Володимирівського закладу загальної середньої освіти «Успіх» Широківської сільської ради Запорізького району Запорізької області (дошкільного підрозділу) педагогічну програму з формування громадянської компетентності дітей дошкільного віку. uk
dc.description.abstract EN : The work is presented on 92 pages of printed text. The list of links includes 67 sources. Object of research: the process of national-patriotic upbringing of preschool children. Subject: content, forms and methods of national-patriotic education, formation of civic competence of preschool children. The purpose of the research: to theoretically substantiate and experimentally test the pedagogical program of formation of civic competence of preschool children in the conditions of cooperation of preschool education institution and family. The paper presents a theoretical analysis of scientific and practical sources, which allowed to determine the essence of the concept of "civic competence"; determined, preschool age is a sensitive period for the acquisition of national-patriotic knowledge, the formation of patriotic feelings; the criteria and indicators of the formation of civic competence in preschool children are determined within the framework of our study; The pedagogical program on formation of civic competence of preschool children was developed and implemented in the activity of Volodymyrivsky institution of general secondary education "Success" of Shirokiv village council of Zaporizhia district of Zaporizhia region (preschool subdivision). uk
dc.language.iso uk uk
dc.subject дошкільний вік uk
dc.subject національно-патріотичне виховання uk
dc.subject громадянська компетентність uk
dc.subject освітній процес uk
dc.subject заклади дошкільної освіти uk
dc.subject preschool age uk
dc.subject national-patriotic education uk
dc.subject civic competence uk
dc.subject educational process uk
dc.subject preschool education institutions uk
dc.title Національно-патріотичне виховання дітей дошкільного віку у взаємодії сім'ї та закладу дошкільної освіти uk
dc.type Магістерська робота uk


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу