Інституційний репозитарій ЗНУ

Дидактичні засади застосування інтерактивних методів навчання молодших школярів

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Ковтун, Ольга Олександрівна
dc.date.accessioned 2021-04-20T06:20:50Z
dc.date.available 2021-04-20T06:20:50Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.uri https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/5192
dc.description Ковтун О. О. Дидактичні засади застосування інтерактивних методів навчання молодших школярів : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 013 «Початкова освіта» / наук. керівник Н. В. Яцук. Запоріжжя : ЗНУ, 2021. 70 с. uk
dc.description.abstract UA : Робота викладена на 70 сторінках друкованого тексту. Перелік посилань включає 78 джерел. Об’єкт дослідження: процес застосування інтерактивних методів навчання молодших школярів. Предмет дослідження: дидактичні засади, що сприяють ефективному застосуванню інтерактивних методів у процесі мовної освіти молодших школярів. Мета дослідження: визначити, теоретично обґрунтувати й експериментально перевірити дидактичні засади застосування інтерактивних методів у процесі навчання молодших школярів. В роботі продемонстровано, що методи організації та реалізації навчальної діяльності мають тривалу історію розвитку, на різних етапах якої надавалася перевага тим чи іншим їх різновидам; визначено, науково обґрунтовано дидактичні засади застосування інтерактивних методів у навчанні молодших школярів; підготовлені методичні рекомендації щодо результативного впровадження в навчальний процес інтерактивних методів. uk
dc.description.abstract EN : The work is presented on 70 pages of printed text. The list of links includes 78 sources. Object of research: the process of applying interactive methods of teaching junior high school students. Subject of research: didactic principles that promote the effective use of interactive methods in the process of language education of primary school children. The purpose of the research: to determine, theoretically substantiate and experimentally test the didactic principles of application of interactive methods in the process of teaching primary school students. The paper demonstrates that the methods of organization and implementation of educational activities have a long history of development, at different stages of which preference was given to one or another of their varieties; the didactic bases of application of interactive methods in training of younger schoolboys are defined, scientifically substantiated; prepared methodical recommendations on the effective implementation of interactive methods in the educational process. uk
dc.language.iso uk uk
dc.subject молодший школяр uk
dc.subject освіта uk
dc.subject педагогічні умови uk
dc.subject початкова освіта uk
dc.subject junior high school student uk
dc.subject education uk
dc.subject pedagogical conditions uk
dc.subject primary education uk
dc.title Дидактичні засади застосування інтерактивних методів навчання молодших школярів uk
dc.type Магістерська робота uk


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу