Інституційний репозитарій ЗНУ

Розвиток інтелектуальної обдарованості учнів молодших класів в освітньому процесі

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Махмудова, Оксана Володимирівна
dc.date.accessioned 2021-04-20T06:24:30Z
dc.date.available 2021-04-20T06:24:30Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.uri https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/5193
dc.description Махмудова О. В. Розвиток інтелектуальної обдарованості учнів молодших класів в освітньому процесі : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 013 «Початкова освіта» / наук. керівник М. Д. Дяченко. Запоріжжя : ЗНУ, 2021. 118 с. uk
dc.description.abstract UA : Робота викладена на 118 сторінках друкованого тексту. Перелік посилань включає 120 джерел. Об’єкт дослідження – процес розвитку інтелектуальної обдарованості учнів молодших класів. Предмет дослідження – організаційно-педагогічні умови розвитку інтелектуальної обдарованості учнів молодших класів. Мета дослідження полягає у теоретичному обґрунтуванні й експериментальній перевірці організаційно-педагогічних умов розвитку інтелектуальної обдарованості учнів молодших класів. В роботі висвітлено теоретичні засади розвитку інтелектуальної обдарованості учнів молодших класів; охарактеризовано зміст і структуру обдарованості учнів молодших класів; проаналізовано види інтелектуальної обдарованості учнів молодших класів; визначено, обґрунтовано й експериментально перевірено організаційно-педагогічні умови розвитку інтелектуальної обдарованості учнів молодших класів. uk
dc.description.abstract EN : The work is presented on 118 pages of printed text. The list of links includes 120 sources. The object of research is the process of developing the intellectual talent of junior students. The subject of research - organizational and pedagogical conditions for the development of intellectual talent of junior students. The purpose of the study is to theoretically substantiate and experimentally test the organizational and pedagogical conditions for the development of intellectual talent of junior students. The paper highlights the theoretical foundations of the development of intellectual talent of junior students; the content and structure of giftedness of students of junior classes are characterized; the types of intellectual giftedness of junior students are analyzed; defined, substantiated and experimentally tested the organizational and pedagogical conditions for the development of intellectual talent of junior students. uk
dc.language.iso uk uk
dc.subject здібності uk
dc.subject інтелектуальна обдарованість uk
dc.subject молодші школярі uk
dc.subject організаційно-педагогічні умови uk
dc.subject особистість uk
dc.subject початкова освіта uk
dc.subject abilities uk
dc.subject intellectual talent uk
dc.subject junior high school students uk
dc.subject organizational and pedagogical conditions uk
dc.subject personality uk
dc.subject primary education uk
dc.title Розвиток інтелектуальної обдарованості учнів молодших класів в освітньому процесі uk
dc.type Магістерська робота uk


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу