Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Махмудова, Оксана Володимирівна | |
dc.date.accessioned | 2021-04-20T06:24:30Z | |
dc.date.available | 2021-04-20T06:24:30Z | |
dc.date.issued | 2021 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/5193 | |
dc.description | Махмудова О. В. Розвиток інтелектуальної обдарованості учнів молодших класів в освітньому процесі : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 013 «Початкова освіта» / наук. керівник М. Д. Дяченко. Запоріжжя : ЗНУ, 2021. 118 с. | uk |
dc.description.abstract | UA : Робота викладена на 118 сторінках друкованого тексту. Перелік посилань включає 120 джерел. Об’єкт дослідження – процес розвитку інтелектуальної обдарованості учнів молодших класів. Предмет дослідження – організаційно-педагогічні умови розвитку інтелектуальної обдарованості учнів молодших класів. Мета дослідження полягає у теоретичному обґрунтуванні й експериментальній перевірці організаційно-педагогічних умов розвитку інтелектуальної обдарованості учнів молодших класів. В роботі висвітлено теоретичні засади розвитку інтелектуальної обдарованості учнів молодших класів; охарактеризовано зміст і структуру обдарованості учнів молодших класів; проаналізовано види інтелектуальної обдарованості учнів молодших класів; визначено, обґрунтовано й експериментально перевірено організаційно-педагогічні умови розвитку інтелектуальної обдарованості учнів молодших класів. | uk |
dc.description.abstract | EN : The work is presented on 118 pages of printed text. The list of links includes 120 sources. The object of research is the process of developing the intellectual talent of junior students. The subject of research - organizational and pedagogical conditions for the development of intellectual talent of junior students. The purpose of the study is to theoretically substantiate and experimentally test the organizational and pedagogical conditions for the development of intellectual talent of junior students. The paper highlights the theoretical foundations of the development of intellectual talent of junior students; the content and structure of giftedness of students of junior classes are characterized; the types of intellectual giftedness of junior students are analyzed; defined, substantiated and experimentally tested the organizational and pedagogical conditions for the development of intellectual talent of junior students. | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.subject | здібності | uk |
dc.subject | інтелектуальна обдарованість | uk |
dc.subject | молодші школярі | uk |
dc.subject | організаційно-педагогічні умови | uk |
dc.subject | особистість | uk |
dc.subject | початкова освіта | uk |
dc.subject | abilities | uk |
dc.subject | intellectual talent | uk |
dc.subject | junior high school students | uk |
dc.subject | organizational and pedagogical conditions | uk |
dc.subject | personality | uk |
dc.subject | primary education | uk |
dc.title | Розвиток інтелектуальної обдарованості учнів молодших класів в освітньому процесі | uk |
dc.type | Магістерська робота | uk |