Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Харченко, Любов Анатоліївна | |
dc.date.accessioned | 2021-04-20T06:57:38Z | |
dc.date.available | 2021-04-20T06:57:38Z | |
dc.date.issued | 2021 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/5196 | |
dc.description | Харченко Л. А. Інтегрований курс «Я досліджую світ» як засіб розвитку пізнавальних інтересів молодших школярів : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 013 «Початкова освіта» / наук. керівник М. Д. Дяченко. Запоріжжя : ЗНУ, 2021. 120 с. | uk |
dc.description.abstract | UA : Робота викладена на 120 сторінках друкованого тексту. Перелік посилань включає 72 джерела. Об’єкт дослідження – процес розвитку пізнавальних інтересів молодших школярів. Предмет дослідження – педагогічні умови розвитку пізнавальних інтересів молодших школярів. Мета дослідження полягає у теоретичному обґрунтуванні й експериментальній перевірці педагогічних умов розвитку пізнавальних інтересів молодших школярів у процесі вивчення інтегрованого курсу «Я досліджую світ». В роботі висвітлено теоретико-методичні засади формування пізнавальних інтересів молодших школярів. Зазначено, що сьогодні перед Новою українською школою актуальними є завдання, покликані забезпечити учневі успішність у навчальній діяльності, його особистісний розвиток, а також необхідність формування у школярів навичок самостійного набуття знань. | uk |
dc.description.abstract | EN : The work is presented on 120 pages of printed text. The list of links includes 72 sources. The object of research is the process of development of cognitive interests of junior schoolchildren. The subject of research is pedagogical conditions of development of cognitive interests of junior schoolchildren. The purpose of the research is to theoretically substantiate and experimentally test the pedagogical conditions for the development of cognitive interests of junior schoolchildren in the process of studying the integrated course "I explore the world". The theoretical and methodical bases of formation of cognitive interests of junior schoolchildren are covered in the work. It is noted that today before the New Ukrainian School there are urgent tasks designed to ensure the student's success in learning, his personal development, as well as the need to form students' skills of independent acquisition of knowledge. | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.subject | інтерактивні технології | uk |
dc.subject | інтегроване навчання | uk |
dc.subject | молодші школярі | uk |
dc.subject | педагогічні умови | uk |
dc.subject | пізнавальні інтереси | uk |
dc.subject | початкова освіта | uk |
dc.subject | освітнє середовище | uk |
dc.subject | interactive technologies | uk |
dc.subject | integrated learning | uk |
dc.subject | junior high school students | uk |
dc.subject | pedagogical conditions | uk |
dc.subject | cognitive interests | uk |
dc.subject | primary education | uk |
dc.subject | educational environment | uk |
dc.title | Інтегрований курс «Я досліджую світ» як засіб розвитку пізнавальних інтересів молодших школярів | uk |
dc.type | Магістерська робота | uk |