ZNU Institutional Repository

Підготовка майбутнього вчителя початкових класів до використання інтерактивних педагогічних технологій

Show simple item record

dc.contributor.author Ходаковська, Альона Валеріївна
dc.date.accessioned 2021-04-20T07:03:21Z
dc.date.available 2021-04-20T07:03:21Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.uri https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/5197
dc.description Ходаковська А. В. Підготовка майбутнього вчителя початкових класів до використання інтерактивних педагогічних технологій : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 013 «Початкова освіта» / наук. керівник Л. О. Сущенко. Запоріжжя : ЗНУ, 2021. 120 с. uk
dc.description.abstract UA : Робота викладена на 120 сторінках друкованого тексту. Перелік посилань включає 68 джерело. Об’єкт дослідження: професійна підготовка майбутніх учителів початкових класів. Предмет дослідження: педагогічні умови підготовки майбутніх учителів початкових класів до використання інтерактивних педагогічних технологій. Мета дослідження: теоретично обґрунтувати й експериментально перевірити педагогічні умови підготовки майбутніх учителів початкових класів до використання інтерактивних педагогічних технологій. В роботі здійснено теоретичне узагальнення та вирішення проблеми реалізації інтерактивного підходу в педагогічній діяльності вчителя початкових класів, що знайшло відображення в теоретичному обґрунтуванні змісту та педагогічних умов цього процесу й експериментальній перевірці їхньої ефективності; розроблено методику проведення інтерактивних занять для молодших школярів, інтерактивні педагогічні технології для різних навчальних предметів. Матеріали дослідження можуть використовуватися при підготовці майбутніх вчителів початкових класів в закладах фахової передвищої освіти. uk
dc.description.abstract EN : The work is presented on 120 pages of printed text. The list of links includes 68 sources. Object of research: professional training of future primary school teachers. Subject of research: pedagogical conditions of preparation of future primary school teachers for the use of interactive pedagogical technologies. The purpose of the research: to theoretically substantiate and experimentally test the pedagogical conditions of preparation of future primary school teachers for the use of interactive pedagogical technologies. The paper generalizes and solves the problem of implementing an interactive approach in the pedagogical activities of primary school teachers, which is reflected in the theoretical justification of the content and pedagogical conditions of this process and experimental verification of their effectiveness; a method of conducting interactive classes for junior schoolchildren, interactive pedagogical technologies for various subjects have been developed. Research materials can be used in the training of future primary school teachers in vocational higher education institutions. uk
dc.language.iso uk uk
dc.subject інтерактивні педагогічні технології uk
dc.subject освіта uk
dc.subject початкова освіта uk
dc.subject молодший школяр uk
dc.subject interactive pedagogical technologies uk
dc.subject education uk
dc.subject primary education uk
dc.subject junior high school student uk
dc.title Підготовка майбутнього вчителя початкових класів до використання інтерактивних педагогічних технологій uk
dc.type Магістерська робота uk


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics