UA : Робота викладена на 61 сторінці друкованого тексту. Перелік посилань включає 47 джерел. Об’єкт дослідження: процес формування моральних почуттів. Предмет дослідження: інтерактивне навчання як засіб розвитку креативності молодших школярів. Мета дослідження: теоретично обґрунтувати та експериментально перевірити ефективність дидактичних умов розвитку креативності учнів молодшого шкільного віку шляхом інтерактивного навчання. В роботі встановлено, що проблема використання народної казки як засобу морального виховання молодших школярів була об’єктом багатьох досліджень у галузі фольклористики, філології, педагогіки та психології; розроблено систему критеріїв та показників рівня сформованості моральних почуттів у дітей молодшої школи. Практичне значення: матеріали кваліфікаційної роботи можуть бути використані у роботі вчителів початкових класів з метою підвищення рівня креативності в учнів на уроках.
EN : The work is presented on 61 pages of printed text. The list of links includes 47 sources. Object of research: the process of formation of moral feelings. Subject of research: interactive learning as a means of developing the creativity of junior schoolchildren. The purpose of the study: to theoretically substantiate and experimentally test the effectiveness of didactic conditions for the development of creativity of primary school students through interactive learning. The paper finds that the problem of using folk tales as a means of moral education of primary school children has been the subject of many studies in the field of folklore, philology, pedagogy and psychology; a system of criteria and indicators of the level of formation of moral feelings in primary school children has been developed. Practical significance: the materials of qualification work can be used in the work of primary school teachers in order to increase the level of creativity of students in the classroom.