Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Янчук, Єлізавета Віталіївна | |
dc.date.accessioned | 2021-04-20T07:15:11Z | |
dc.date.available | 2021-04-20T07:15:11Z | |
dc.date.issued | 2021 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/5200 | |
dc.description | Янчук Є. В. Формування мотивації навчальної діяльності молодших школярів на предметах мовно-літературної освітньої галузі : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 013 «Початкова освіта» / наук. керівник Ю. Є. Зубцова. Запоріжжя : ЗНУ, 2021. 72 с. | uk |
dc.description.abstract | UA : Робота викладена на 72 сторінках друкованого тексту. Перелік посилань включає 78 джерел. Об’єкт дослідження: процес формування мотивації учіння молодших школярів. Предмет дослідження: шляхи формування навчальної мотивації молодших школярів на предметах мовно-літературної освітньої галузі. Мета дослідження: теоретично обґрунтувати та експериментально перевірити шляхи формування навчальної мотивації молодших школярів на предметах мовно-літературної освітньої галузі. В роботі встановлено, що головний зміст мотивації в молодшому шкільному віці – «навчитися вчитися». У цей період закладаються основи мотивації навчання, від якої залежить рівень пізнавальних здібностей людини в майбутньому; було виділено умови формування в учнів позитивної мотивації на предметах мовно-літературної освітньої галузі. | uk |
dc.description.abstract | EN : The work is presented on 72 pages of printed text. The list of links includes 78 sources. Object of research: the process of forming the motivation of learning of junior schoolchildren. Subject of research: ways of formation of educational motivation of junior schoolchildren on subjects of language and literary educational branch. The purpose of the research: to theoretically substantiate and experimentally test the ways of formation of educational motivation of junior schoolchildren in the subjects of language and literature education. The paper finds that the main content of motivation in primary school age is "learning to learn". During this period, the foundations of motivation for learning are laid, on which depends the level of human cognitive abilities in the future; the conditions for the formation of students' positive motivation in the subjects of language and literature education were highlighted. | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.subject | навчальна мотивація | uk |
dc.subject | молодший школяр | uk |
dc.subject | формування | uk |
dc.subject | початкова освіта | uk |
dc.subject | мовно-літературна освітня галузь | uk |
dc.subject | learning motivation | uk |
dc.subject | junior high school student | uk |
dc.subject | formation | uk |
dc.subject | primary education | uk |
dc.subject | language and literature education | uk |
dc.title | Формування мотивації навчальної діяльності молодших школярів на предметах мовно-літературної освітньої галузі | uk |
dc.type | Магістерська робота | uk |