Інституційний репозитарій ЗНУ

Редизайн айдентики мережі магазинів «КОСМО»

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Чухаленко, Анфіса Павлівна
dc.date.accessioned 2021-09-21T10:24:43Z
dc.date.available 2021-09-21T10:24:43Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.uri https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/5229
dc.description Чухаленко А. П. Редизайн айдентики мережі магазинів «КОСМО» : кваліфікаційна робота бакалавра спеціальності 022 «Дизайн» освітньо-професійної програми «Графічний дизайн» / наук. керівник В. В. Сілогаєва. Запоріжжя : ЗНУ, 2021. 77 с. uk
dc.description.abstract UA : Робота викладена на 77 сторінках друкованого тексту. Перелік посилань включає 32 джерела. Об’єкт дослідження: айдентика та фірмовий стиль магазину. Предмет дослідження: ребрендинг айдентики магазину «КОСМО». Мета дослідження: розробити редизайн айдентики магазину «КОСМО». В роботі було проаналізовано поняття «айдентики» та її значення, особливості розробок айдентики. Досліджено наявний стиль, направлення, цільову аудиторії магазину «КОСМО», задля створення найбільш доцільного образу, що передавав би мету, настрій та цілі компаній. Проведено аналіз аналогів айдентики та ефективні прийоми дизайну, що привертають увагу покупців. Визначені та розроблені основні елементи, які потребували редизайну айдентики магазину (логотип, фірмовий стиль, фірмові кольори, слоган для реклами, фірмовий блок, візитна картка, фірмовий одяг магазину, товарний знак, сувенірна продукція тощо). uk
dc.description.abstract EN : The work is presented on 77 pages of printed text. The list of links includes 32 sources. Object of research: identity and corporate style of the store. Subject of research: rebranding of the identity of the COSMO store. The purpose of the study: to develop a redesign of the identity of the store «COSMO». The concept of «identity» and its meaning, features of identity development were analyzed in the work. The existing style, direction, target audience of the «COSMO» store are studied in order to create the most appropriate image that would convey the purpose, mood and goals of the companies. The analysis of analogues of identity and effective design techniques that attract the attention of buyers is carried out. Identified and developed the main elements that required redesign of the store identity (logo, corporate identity, corporate colors, advertising slogan, company block, business card, store branded clothing, trademark, souvenirs, etc.). uk
dc.language.iso uk uk
dc.publisher ЗНУ uk
dc.subject дизайн uk
dc.subject графічний дизайн uk
dc.subject айдентика uk
dc.subject фірмовий стиль uk
dc.subject брендинг uk
dc.subject проєкт uk
dc.subject ребрендинг uk
dc.subject реклама uk
dc.title Редизайн айдентики мережі магазинів «КОСМО» uk
dc.title.alternative Identity redesign of the «COSMO» multiple stores uk
dc.type Робота бакалавра uk


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу