Інституційний репозитарій ЗНУ

Розробка айдентики та дизайн web-сайту для мережі гастромаркетів «WINETIME»

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Патракова, Софія Вадимівна
dc.date.accessioned 2021-09-22T05:19:05Z
dc.date.available 2021-09-22T05:19:05Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.uri https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/5234
dc.description Патракова С. В. Розробка айдентики та дизайн веб-сайту для мережі гастромаркетів «WINETIME» : кваліфікаційна робота бакалавра спеціальності 022 «Дизайн» освітньо-професійної програми «Графічний дизайн» / наук. керівник Г. В. Брянцева. Запоріжжя : ЗНУ, 2021. 48 с. uk
dc.description.abstract UA : Робота викладена на 48 сторінках друкованого тексту. Перелік посилань включає 35 джерел. Об’єкт дослідження: айдентика та дизайн веб-сайтів для інетрнет-магазинів. Предмет дослідження: розробка айдентики та дизайн веб-сайтів для винних магазинів. Мета дослідження: теоретичний аналіз сучасних тенденцій у графічному дизайні веб-сайтів для мережі гастромаркетів, вивчення передового досвіду по розробці айдентики сучасних винних магазинів, аналіз впровадження айдентики магазинів з продажу вина. В роботі головним завдання є розробити якісний фірмовий стиль на основі досліджень з корпоративної айдентики та дизайн веб-сайту для мережі гастромаркетів «WINETIME». Проаналізувати всі необхідні питання, пов'язані зі створенням айдентики та веб-дизайну сайту, грамотно розобравшись у всіх тонкощах роботи зі створення інтернет порталів. uk
dc.description.abstract EN : The work is presented on 48 pages of printed text. The list of links includes 35 sources. Object of research: identity and design of websites for internet shops. Subject of research: identity development and website design for wine shops. The purpose of the study: theoretical analysis of current trends in graphic design of websites for the network of gastromarkets, study of experience in the development of the identity of modern wine shops, analysis of introduction of the identity of wine shops. The main task in the work is to develop a high-quality corporate identity based on research on corporate identity and website design for the network of gastronomic stores "WINETIME". Analyze all the necessary issues related to the creation of identity and web design of the site, competently understanding all the intricacies of creating Internet portals. uk
dc.language.iso uk uk
dc.publisher ЗНУ uk
dc.subject айдентика uk
dc.subject веб-дизайн uk
dc.subject інтернет-магазин uk
dc.subject дизайн веб-сайту uk
dc.title Розробка айдентики та дизайн web-сайту для мережі гастромаркетів «WINETIME» uk
dc.title.alternative Identity and website design for the network of stores «WINETIME» uk
dc.type Робота бакалавра uk


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу