dc.contributor.author |
Руденко, Анастасія Ігорівна |
|
dc.date.accessioned |
2021-09-22T05:36:00Z |
|
dc.date.available |
2021-09-22T05:36:00Z |
|
dc.date.issued |
2021 |
|
dc.identifier.uri |
https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/5235 |
|
dc.description |
Руденко А. І. Розробка графічної концепції настільної гри «E-motіon» : кваліфікаційна робота бакалавра спеціальності 022 «Дизайн» освітньо-професійної програми «Графічний дизайн» / наук. керівник Л. М. Коваль. Запоріжжя : ЗНУ, 2021. 53 с. |
uk |
dc.description.abstract |
EN : The work іs presented on 53 pages of prіnted text. The lіst of lіnks іncludes 34 sources. Object of research: desіgn as a tool of advertіsіng management and vіsual component. Subject of research: the impact on human perception of board games. the history of the origin of board games is analyzed; classified types of games; performed analysis of analogues; developed sketches of the logo design and the board game itself, illustration technologies were considered; selected fonts, colors; the necessary equipment, tools and materials are selected. In the course of the work, an original layout of the board game "E-motion" was developed, prepared for printing according to all requirements and sent for printing. |
uk |
dc.description.abstract |
UA : Робота викладена на 53 сторінках друкованого тексту. Перелік посилань включає 34 джерел. Об’єкт дослідження: дизайн як інструмент рекламного менеджмента та візуальною складаючої. Предмет дослідження: графічна концепція настільної гри «E-motіon». Мета дослідження: вплив на сприйняття людиною настільної гри. В ході роботи проаналізовано історію походження настільних ігор; класифіковані види ігор; виконаний анализ аналогів; розроблені ескізи дизайну логотипу і самої настільної гри, розглянуто технології ілюстрування; проведено підбір шрифтів, колірної гами; обрано необхідне обладнання, інструменти та матеріали. В ході роботи було розроблено оригінал-макет настільної гри «E-motіon», підготовлений до друку за всіма вимогами та відправлений на друк. |
uk |
dc.language.iso |
uk |
uk |
dc.publisher |
ЗНУ |
uk |
dc.subject |
настільна гра |
uk |
dc.subject |
гравець |
uk |
dc.subject |
концепція |
uk |
dc.subject |
дизайн |
uk |
dc.subject |
друковане видання |
uk |
dc.subject |
споживач |
uk |
dc.subject |
додрукарська підготовка |
uk |
dc.title |
Розробка графічної концепції настільної гри «E-motion» |
uk |
dc.title.alternative |
Graphic concept development of the board game «E-motion» |
uk |
dc.type |
Робота бакалавра |
uk |