Інституційний репозитарій ЗНУ

Розробка айдентики для IT школи «Global Focus»

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Рилушко, Ксенія Дмитрівна
dc.date.accessioned 2021-09-22T05:38:43Z
dc.date.available 2021-09-22T05:38:43Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.uri https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/5236
dc.description Рилушко К. Д. Розробка айдентики для IT школи «GLOBAL FOCUS» : кваліфікаційна робота бакалавра спеціальності 022 «Дизайн» освітньо-професійної програми «Графічний дизайн» / наук. керівник М. В. Потапенко. Запоріжжя : ЗНУ, 2021. 55 с. uk
dc.description.abstract UA : Робота викладена на 55 сторінках друкованого тексту. Перелік посилань включає 16 джерел. Об’єкт дослідження: фірмовий стиль. Предмет дослідження: дизайн-оформлення фірмового стилю та всіх його складових підбір графічних елементів, створення цільного образу, дотримання єдиного стиля. Мета дослідження: теоретичний аналіз аналогових зразків в розробці фірмового стилю компанії, розробка унікальної сучасної ідеї з теми дослідження, вивчення передового досвіду існуючих брендів, аналіз видатних та маловидатних компаній, аналіз впливу кольорів та графіки на людину. В роботі перший розділ містить в собі переважно дослідницький характер, в якому відбувається робота з відомостями, етапами розвитку, функціональним призначенням об’єкту дослідження, та виявлення причин актуальності вивчення тематики у сфері IT із книг та наукових статей. Другий розділ містить в собі особливості, вимоги до проєкту, аналіз конкурентів та аналогів, аналіз послуги, пошукові ескізи, концептуальне рішення, опис етапів проєктування, використаних програм та фінальної роботи. uk
dc.description.abstract EN : The work is presented on 55 pages of printed text. The list of links includes 16 sources. Object of research: corporate identity. Subject of research: design of corporate identity and all its components, selection of graphic elements, creation of a holistic image, compliance with a single style. The purpose of the study: theoretical analysis of analog samples in the development of corporate identity, development of a unique modern idea on the research topic, study of best practices of existing brands, analysis of prominent and low-profile companies, analysis of color and graphics impact on people. The first section of the paper contains mainly research, in which there is work with information, stages of development, functional purpose of the object of study, and identifying the reasons for the relevance of studying topics in the field of IT from books and scientific articles. The second section contains features, requirements for the project, analysis of competitors and analogues, service analysis, search sketches, conceptual solution, description of the design stages, programs used and the final work. uk
dc.language.iso uk uk
dc.publisher ЗНУ uk
dc.subject графічний дизайн uk
dc.subject бренд uk
dc.subject компанія uk
dc.subject айдентика uk
dc.subject IT школа uk
dc.subject ідентичність uk
dc.subject імідж фірми uk
dc.subject цільова аудиторія uk
dc.subject психологія кольорів uk
dc.subject векторна графіка uk
dc.subject растрова графіка uk
dc.title Розробка айдентики для IT школи «Global Focus» uk
dc.title.alternative Identity development for the IT school «Global Focus» uk
dc.type Робота бакалавра uk


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу