EN : The work is presented on 67 pages of printed text. The list of links consists of 34 sources. Aspects of formation of the identity of the logistics company, development tendencies are investigated. Competitors are analyzed and the target audience is examined, a unique brand is developed, based on the following components: speed, convenience and safety in the delivery of goods. Theoretical analysis of the components of corporate style, the influence of elements on the creation of a certain image, the work of the principle of memorization and brand identification.
UA : Робота викладена на 67 сторінках друкованого тексту. Перелік посилань складається з 34 джерел. Досліджено аспекти формування айдентики логістичної компанії, тенденції розвитку. Виконано аналіз конкурентів й оглянути цільову аудиторію, розроблено унікальний бренд, що спирається на такі складові: швидкість, зручність та безпечність у доставляння вантажу. Виконано теоретичний аналіз складових корпоративного стилю, вплив елементів на створення певного образу, роботу принципу запам’ятовування й ідентифікації бренду.