UA : Робота викладена на 67 сторінках друкованого тексту. Перелік посилань включає 33 джерела. Об’єкт дослідження: процес графічного оформлення елементів фірмового стилю. Предмет дослідження: розробка основ специфіки елементів фірмового стилю, іміджевого оформлення, складових візуальний контент ресторану «Українська кухня». Мета дослідження: розробці фірмового стилю та іміджу ресторана «Українська кухня» на базі: теоретичного аналізу проєктної літератури з теми дослідження, вивчення передового досвіду світових тенденцій віртуальних комунікацій, аналізу аналогів. В роботі розглядається питання актуальності розробки фірмового стилю закладів громадського харчування, розбір етапів проектування дизайну фірмового стилю ресторану «Українська кухня». Технічна підготовка проекту до друку з відповідністю до вимог підготовки файлів.
EN : The work is presented on 67 pages of printed text. The list of links includes 33 sources. Object of research: the process of graphic design of corporate identity elements. Subject of research: development of the basics of the specifics of corporate identity elements, image design, components of the visual content of the restaurant "Ukrainian cuisine". The purpose of the study: to develop the corporate style and image of the restaurant "Ukrainian cuisine" on the basis of: theoretical analysis of project literature on the research topic, study of best practices of global trends in virtual communications, analysis of analogues. The question of urgency of development of corporate style of public catering establishments, analysis of stages of designing of design of corporate style of restaurant "Ukrainian cuisine" is considered in the work. Technical preparation of the project for printing in accordance with the requirements of file preparation.