Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Іванов, Микола Миколайович
dc.contributor.author Череп, Олександр Григорович
dc.contributor.author Малтиз, Вікторія Віталіївна
dc.contributor.author Терент’єва, Наталія Валеріївна
dc.date.accessioned 2021-09-23T08:18:39Z
dc.date.available 2021-09-23T08:18:39Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.uri https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/5244
dc.description Іванов М. М., Череп О. Г., Малтиз В. В., Терент'єва Н. В. Маркетинг : навчальний посібник для здобувачів ступеня вищої освіти бакалавра освітньо-професійних програм «Маркетинг», «Облік і аудит», «Фінанси і кредит», «Економічна кібернетика», «Міжнародна економіка», «Управління персоналом і економіка праці». Запоріжжя : ЗНУ, 2021. 171 с. uk
dc.description.abstract UA : У навчальному посібнику відповідно до робочої програми подано теоретичний і практичний аспекти навчальної дисципліни «Маркетинг». Навчальний матеріал структуровано за двома розділами: «Основи сучасного маркетингу» (4 теми) і «Маркетингова політика підприємства» (6 тем). У першому розділі викладено теоретичні основи маркетингу, визначено типи, функції, принципи маркетингу, розглянуто сутність сучасних маркетингових досліджень і сегментацію ринку. Другий розділ присвячений маркетинговій політиці підприємства, зокрема особливостям товарної маркетингової політики та ціноутворення в системі маркетингу, конкуренції та конкурентоспроможності, сутності збутової політики підприємства, комплексу маркетингових комунікацій, інтернет-маркетингу та маркетингу соціальних мереж. Для закріплення теоретичного матеріалу та формування необхідних умінь і навичок запропоновано задачі та завдання, для діагностики рівня засвоєння знань – питання для самоконтролю і тести. Видання адресується здобувачам ступеня вищої освіти бакалавра, які навчаються за освітньо-професійними програмами «Маркетинг», «Облік і аудит», «Фінанси і кредит», «Економічна кібернетика», «Міжнародна економіка», «Управління персоналом і економіка праці». uk
dc.language.iso uk uk
dc.publisher ЗНУ uk
dc.subject маркетинг uk
dc.subject маркетингова політика uk
dc.subject інтернет-маркетинг uk
dc.subject брендування uk
dc.subject маркетинг соціальних мереж uk
dc.title Маркетинг uk
dc.type Книга (монографія) uk


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу