Show simple item record

dc.contributor.author Іванов, Микола Миколайович
dc.contributor.author Череп, Олександр Григорович
dc.contributor.author Малтиз, Вікторія Віталіївна
dc.contributor.author Терент’єва, Наталія Валеріївна
dc.date.accessioned 2021-09-23T08:18:39Z
dc.date.available 2021-09-23T08:18:39Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.uri https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/5244
dc.description Іванов М. М., Череп О. Г., Малтиз В. В., Терент'єва Н. В. Маркетинг : навчальний посібник для здобувачів ступеня вищої освіти бакалавра освітньо-професійних програм «Маркетинг», «Облік і аудит», «Фінанси і кредит», «Економічна кібернетика», «Міжнародна економіка», «Управління персоналом і економіка праці». Запоріжжя : ЗНУ, 2021. 171 с. uk
dc.description.abstract UA : У навчальному посібнику відповідно до робочої програми подано теоретичний і практичний аспекти навчальної дисципліни «Маркетинг». Навчальний матеріал структуровано за двома розділами: «Основи сучасного маркетингу» (4 теми) і «Маркетингова політика підприємства» (6 тем). У першому розділі викладено теоретичні основи маркетингу, визначено типи, функції, принципи маркетингу, розглянуто сутність сучасних маркетингових досліджень і сегментацію ринку. Другий розділ присвячений маркетинговій політиці підприємства, зокрема особливостям товарної маркетингової політики та ціноутворення в системі маркетингу, конкуренції та конкурентоспроможності, сутності збутової політики підприємства, комплексу маркетингових комунікацій, інтернет-маркетингу та маркетингу соціальних мереж. Для закріплення теоретичного матеріалу та формування необхідних умінь і навичок запропоновано задачі та завдання, для діагностики рівня засвоєння знань – питання для самоконтролю і тести. Видання адресується здобувачам ступеня вищої освіти бакалавра, які навчаються за освітньо-професійними програмами «Маркетинг», «Облік і аудит», «Фінанси і кредит», «Економічна кібернетика», «Міжнародна економіка», «Управління персоналом і економіка праці». uk
dc.language.iso uk uk
dc.publisher ЗНУ uk
dc.subject маркетинг uk
dc.subject маркетингова політика uk
dc.subject інтернет-маркетинг uk
dc.subject брендування uk
dc.subject маркетинг соціальних мереж uk
dc.title Маркетинг uk
dc.type Книга (монографія) uk


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics