dc.contributor.author |
Іванов, Микола Миколайович |
|
dc.contributor.author |
Череп, Олександр Григорович |
|
dc.contributor.author |
Малтиз, Вікторія Віталіївна |
|
dc.contributor.author |
Терент’єва, Наталія Валеріївна |
|
dc.date.accessioned |
2021-09-23T08:18:39Z |
|
dc.date.available |
2021-09-23T08:18:39Z |
|
dc.date.issued |
2021 |
|
dc.identifier.uri |
https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/5244 |
|
dc.description |
Іванов М. М., Череп О. Г., Малтиз В. В., Терент'єва Н. В. Маркетинг : навчальний посібник для здобувачів ступеня вищої освіти бакалавра освітньо-професійних програм «Маркетинг», «Облік і аудит», «Фінанси і кредит», «Економічна кібернетика», «Міжнародна економіка», «Управління персоналом і економіка праці». Запоріжжя : ЗНУ, 2021. 171 с. |
uk |
dc.description.abstract |
UA : У навчальному посібнику відповідно до робочої програми подано теоретичний і практичний аспекти навчальної дисципліни «Маркетинг».
Навчальний матеріал структуровано за двома розділами: «Основи сучасного маркетингу» (4 теми) і «Маркетингова політика підприємства» (6 тем). У першому розділі викладено теоретичні основи маркетингу, визначено типи, функції, принципи маркетингу, розглянуто сутність сучасних маркетингових досліджень і сегментацію ринку. Другий розділ присвячений маркетинговій політиці підприємства, зокрема особливостям товарної маркетингової політики та ціноутворення в системі маркетингу, конкуренції та конкурентоспроможності, сутності збутової політики підприємства, комплексу маркетингових комунікацій, інтернет-маркетингу та маркетингу соціальних мереж.
Для закріплення теоретичного матеріалу та формування необхідних умінь і навичок запропоновано задачі та завдання, для діагностики рівня засвоєння знань – питання для самоконтролю і тести.
Видання адресується здобувачам ступеня вищої освіти бакалавра, які навчаються за освітньо-професійними програмами «Маркетинг», «Облік і аудит», «Фінанси і кредит», «Економічна кібернетика», «Міжнародна економіка», «Управління персоналом і економіка праці». |
uk |
dc.language.iso |
uk |
uk |
dc.publisher |
ЗНУ |
uk |
dc.subject |
маркетинг |
uk |
dc.subject |
маркетингова політика |
uk |
dc.subject |
інтернет-маркетинг |
uk |
dc.subject |
брендування |
uk |
dc.subject |
маркетинг соціальних мереж |
uk |
dc.title |
Маркетинг |
uk |
dc.type |
Книга (монографія) |
uk |