dc.contributor.author |
Калюжна, Юлія Вікторівна |
|
dc.contributor.author |
Терент'єва, Наталья Валеріївна |
|
dc.date.accessioned |
2021-10-18T06:30:09Z |
|
dc.date.available |
2021-10-18T06:30:09Z |
|
dc.date.issued |
2021 |
|
dc.identifier.uri |
https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/5262 |
|
dc.description |
Калюжна Ю. В. Терент’єва Н. В. Теорія проведення маркетингових досліджень : методичні рекомендації до практичних занять для здобувачів ступеня вищої освіти бакалавра спеціальності «Маркетинг» освітньо професійної програми «Маркетинг». Запоріжжя : ЗНУ, 2021. 39 с. |
uk |
dc.description.abstract |
UA : У виданні подано зміст практичних занять відповідно до робочої програми дисципліни «Теорія проведення маркетингових досліджень».
У навчальному виданні послідовно викладено систему теоретичного, методологічного та практичного забезпечення дисципліни «Теорія проведення маркетингових досліджень». До кожної теми наведено
теоретичний матеріал для поглибленого опрацювання, а також викладено питання для самодіагностики знань, задачі, практичні завдання, список рекомендованої літератури.
Для здобувачів ступеня вищої освіти бакалавра спеціальності «Маркетинг» освітньо-професійної програми «Маркетинг». |
uk |
dc.language.iso |
uk |
uk |
dc.publisher |
ЗНУ |
uk |
dc.subject |
методичні рекомендації |
uk |
dc.subject |
маркетингове дослідження |
uk |
dc.title |
Теорія проведення маркетингових досліджень |
uk |
dc.type |
Методичні вказівки |
uk |