Інституційний репозитарій ЗНУ

Теорія проведення маркетингових досліджень

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Калюжна, Юлія Вікторівна
dc.contributor.author Терент'єва, Наталья Валеріївна
dc.date.accessioned 2021-10-18T06:30:09Z
dc.date.available 2021-10-18T06:30:09Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.uri https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/5262
dc.description Калюжна Ю. В. Терент’єва Н. В. Теорія проведення маркетингових досліджень : методичні рекомендації до практичних занять для здобувачів ступеня вищої освіти бакалавра спеціальності «Маркетинг» освітньо професійної програми «Маркетинг». Запоріжжя : ЗНУ, 2021. 39 с. uk
dc.description.abstract UA : У виданні подано зміст практичних занять відповідно до робочої програми дисципліни «Теорія проведення маркетингових досліджень». У навчальному виданні послідовно викладено систему теоретичного, методологічного та практичного забезпечення дисципліни «Теорія проведення маркетингових досліджень». До кожної теми наведено теоретичний матеріал для поглибленого опрацювання, а також викладено питання для самодіагностики знань, задачі, практичні завдання, список рекомендованої літератури. Для здобувачів ступеня вищої освіти бакалавра спеціальності «Маркетинг» освітньо-професійної програми «Маркетинг». uk
dc.language.iso uk uk
dc.publisher ЗНУ uk
dc.subject методичні рекомендації uk
dc.subject маркетингове дослідження uk
dc.title Теорія проведення маркетингових досліджень uk
dc.type Методичні вказівки uk


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу