dc.contributor.author |
Іванов, Микола Миколайович |
|
dc.contributor.author |
Терент'єва, Наталья Валеріївна |
|
dc.date.accessioned |
2021-10-22T06:52:29Z |
|
dc.date.available |
2021-10-22T06:52:29Z |
|
dc.date.issued |
2019 |
|
dc.identifier.uri |
https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/5266 |
|
dc.description |
Іванов М. М., Терент'єва Н. В. Інформаційні технології в маркетингу : методичні рекомендації до лабораторних занять для здобувачів ступеня вищої освіти бакалавра спеціальності 075 "Маркетинг" освітньо-професійної програми "Маркетинг". Запоріжжя : ЗНУ, 2019. 48 с. |
uk |
dc.description.abstract |
UA : У виданні подано зміст лабораторних занять із дисципліни "Інформаційні технології в маркетингу" (тематику, короткі теоретичні відомості, методику розв’язання задач із прикладами й поясненнями, порядок виконання практичних робіт, завдання до практичних робіт, питання для закріплення та актуалізації знань). Для унаочнення методики виконання практичних робіт із використанням
вбудованих функцій Excel запропоновано необхідну кількість таблиць і рисунків. Визначення основних термінів і понять курсу наведено у глосарії.
Для здобувачів ступеня вищої освіти бакалавра спеціальності 075 "Маркетинг" освітньо-професійної програми "Маркетинг". |
uk |
dc.language.iso |
uk |
uk |
dc.publisher |
ЗНУ |
uk |
dc.subject |
методичні рекомендації |
uk |
dc.subject |
інформаційні технології |
uk |
dc.subject |
маркетинг |
uk |
dc.title |
Інформаційні технології в маркетингу |
uk |
dc.type |
Методичні вказівки |
uk |